Gå til innhold

Beste vinterdress for aktiv treåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har treåringen vokst i rekordfart den siste måneden og fjorårets dress som passet ypperlig når vi prøvde den på i august, er plutselig blitt for kort! 😱😱

Hva anbefaler du, nå som jeg må løpe ut og skaffe en by før vinteren kommer for fullt? Noe som er bra, men som samtidig ikke ruinerer meg...

Anonymous poster hash: c9d15...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reimatec er min favoritt til de små bhg-barna (jobber i bhg selv), men den koster litt.. Sjekk evt finn, mange pent brukte å få tak i der :)

Anonymous poster hash: f278a...2fc

Skrevet

Reima tec+

Anonymous poster hash: 18221...986

Skrevet

Den koster litt, men Isbjörn er soleklar favoritt her. Hvis han har vokst i rekordfart er han sikkert lang og slank? Da har i alle fall Isbjörn perfekt passform.

Anonymous poster hash: f60f5...af5

Skrevet

Stormberg, for 3. året på rad - superbra!

Anonymous poster hash: 61f5d...d52

Skrevet

Æsj... Alle de dere foreslår er hvertfall ikke på den billigste siden. Er så kjedelig å måtte kjøpe en ny dress når jeg var overbevist om at den andre fint kunne brukes i år også. Men Finn er jo et godt tips! Jeg har hørt en del bra om dressene man kan kjøpe på coop obs, men aldri prøvd dem selv. Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: c9d15...500

Skrevet

Vi liker godt kaxa. Den ene dressen her skal ut på sin 3 sesong her. Fortsatt like hel. Brukt masse på barfrost. Super fornøyd. Kapp ahl.

Anonymous poster hash: 0937b...601

Skrevet

Xxl har en reima på tilbud, men har Ikke erfaring med den selv.

Skrevet

Kjøpte selv Reima nå for første gang(til 6 åringen) Ble den til 1499. (Pels på kanten)

Den har noen supre skulderbånd! Når jeg hentet gutten i dag hang øverste del av dressen så fint nedenom brystet! Fin dag med sol, så mange hadde de knyttet rundt midjen. Barnehageansatt kom bort og sa at dette med skulderbåndene var en super ide!

Anonymous poster hash: 2ed38...eab

Skrevet

Vi hadde obsdressen for noen år siden, friends eller noe. Den var kjempefin!

Skrevet

Vil anbefale deg å se på finn.no :) Du kan få kvalitetsvarianter på finn, fremfor billigvarianter til samme pris. 

Jeg kjøpte en brukt fra Mini Rodini på finn til 500 kr, den holder og har vært veldig god og varm. 

Skrevet

Ser SparKjøp har til 399,- nå, de har vel kommet godt ut i tester tidligere...

Anonymous poster hash: 61f5d...d52

Skrevet

Sparkjøp sine blir fort slitt, ikke spesielt vann eller vindtett. Min hadde som reserveres i fjord, lite brukt. Mem fremstår omtrent som oppbrukt . Aldri mer.

Er litt bedre enn europris sin. Der ramlet refleks båndene av etter enn uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...