Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Noen som har et billig og bra verksted å anbefale ? Anonymous poster hash: a6440...2cd
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Ja-dekk i Åsane er effektive og ikke så dyre Anonymous poster hash: 4867a...660
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Ja, gjør det selv det koster ca 0,- Hvis du ikke får det til hva gjør du så hvis du punkterer på fjellet langt unna viking o.l, alle som har førerkort bør kunne dette.... Anonymous poster hash: 1029b...e2d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Ja, gjør det selv det koster ca 0,- Hvis du ikke får det til hva gjør du så hvis du punkterer på fjellet langt unna viking o.l, alle som har førerkort bør kunne dette.... Anonymous poster hash: 1029b...e2d Hva er det for et tullesvar? Jeg har kunnet skifte dekk siden jeg var 15 år og min daværende kjæreste lærte meg det. Etter den tid har jeg skiftet dekk mange, mange ganger på flere ulike typer biler, men nå gjør jeg ikke det lenger og har ikke gjort det de siste 8 årene. De fire første fordi vi bodde et sted hvor bilen ikke kunne stå flatt og med null lagringsplass, så da hadde vi dekkhotell og fikk byttet dem der i samme slengen, nå fordi jeg har store problemer med ryggen og betennelse i ene håndleddet, så det er mildt sagt ikke så smart av meg. Må jeg skifte pga punktering, så klarer jeg det selvsagt, men jeg ødelegger ikke kroppen min med dekkskifte bare fordi noen hjernetomme høner tror at det betyr at man ikke kan! Anonymous poster hash: 4867a...660
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Ja, gjør det selv det koster ca 0,- Hvis du ikke får det til hva gjør du så hvis du punkterer på fjellet langt unna viking o.l, alle som har førerkort bør kunne dette.... Anonymous poster hash: 1029b...e2d Det at jeg velger å ikke skifte dekkene selv, betyr ikke automatisk at jeg ikke kan bytte dekk Som jeg har nevnt har vi to nye vinterdekk som må legges om.. Som betyr at felgen må flyttes fra det gamle og over til det nye dekket. Reservehjulet trengte ikke legges om sist jeg sjekket he-he... Anonymous poster hash: a6440...2cd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Ja-dekk i Åsane er effektive og ikke så dyre Anonymous poster hash: 4867a...660 Takk! Får sjekke dem ut ! Anonymous poster hash: a6440...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå