Gå til innhold

Hvorfor stinker navelen min sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig rar lukt. Må jeg kanskje vaske den? Isåfall hvordan? Prøvd å helle såpe i det navle-hullet, men ser ikke ut til å hjelpe.

Anonymous poster hash: 019eb...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir kanskje litt tett? Kommer an på navleformen😜 Hvis det blir fuktig og varmt kan det sikkert raskt oppstå lukt.

Anonymous poster hash: e3824...43a

Skrevet

Det oppstår inn i mellom hos meg også. Etter å ha dusjet så renser jeg med klorheksidin og q-tips. Dette gjør jeg til det slutter å lukte. Bruker q-tips til å ta "luktetester" med også.

Anonymous poster hash: a85bf...fcc

Skrevet

Det oppstår inn i mellom hos meg også. Etter å ha dusjet så renser jeg med klorheksidin og q-tips. Dette gjør jeg til det slutter å lukte. Bruker q-tips til å ta "luktetester" med også. Anonymous poster hash: a85bf...fcc

Hmm ok. Såpe hjelper vel ikke særlig bra? Har heller ikke klorheksidin tilgjengelig.

Skrevet

Det er bakterier / gammel svette mm.

Du må vaske

Anonymous poster hash: b6dbf...13c

Skrevet

Hmm ok. Såpe hjelper vel ikke særlig bra? Har heller ikke klorheksidin tilgjengelig.

Du må vaske godt, har du pyrisept da?

Anonymous poster hash: cfa14...eef

Skrevet

Det er bakterier / gammel svette mm.

Du må vaske

Anonymous poster hash: b6dbf...13c

Hvordan da?

Skrevet

Du må vaske godt, har du pyrisept da?

Anonymous poster hash: cfa14...eef

Nope har ikke det. Men er ikke det for desifisering av sår da?

Skrevet

Bump

Gjest Antarctica
Skrevet

Såpe og vann er nok, men sørg for å tørke ekstra godt inni der. Kanskje litt talkum vil hjelpe?

Skrevet

Spyl med vann, tørk godt. Når lukt er der så skyld med feks pyrisept- tørk godt men ikke gni. Hvis navlen tetter seg når du står/ligger så luft den av og til ved å strekke den åpen.

Skrevet

Såpe og vann er nok, men sørg for å tørke ekstra godt inni der. Kanskje litt talkum vil hjelpe?

Brukte vann og såpe nå men føler det er mer lukt igjen. Hmm

Skrevet

Spyl med vann, tørk godt. Når lukt er der så skyld med feks pyrisept- tørk godt men ikke gni. Hvis navlen tetter seg når du står/ligger så luft den av og til ved å strekke den åpen.

Bare med vann? Såpe da?

Skrevet

Du må vaske med såpe og vann. Dersom du aldri har gjort dette før ville jeg tatt en lang dusj og skrubbet den med peeling. Da vil du få bort alt belegg av gugge.

Skrevet

Jeg har "lang" navle, har aldri sett bunnen når jeg ikke er gravid. Etter første graviditet gikk magen tilbake til normalt innen noen uker og lukt begynte å komme. Jeg prøvde å vaske, vri og dra det jeg kunne, men kom aldri inn til "problemet".

(Lå på rygg etter dusj og hadde pyrisept i og vrei.)

Når jeg ble gravid med nr.2 kom navlen sakte fram igjen og det var helt svart der inne! Et tykt lag med svart stiv gugge. Lett å pelle løs. Huden under var farget svart den også!

Etter fødsel nr 2 var jeg supernøye med vasking før navlen lukket seg igjen. Har ikke hatt noe problem siden!

Anonymous poster hash: 9eab2...117

Skrevet

Tipper du klutvasker!

Anonymous poster hash: 592c7...3a4

Skrevet

Såpe og vann holder, så tørker du navlen med håndduk, og etterpå med q-tips.

Jeg bruker q-tips til å tørke navlen noen ganger i uken, og det holder lukten borte. Har inntrykk av at det er viktig å få den helt tørr siden bakterier liker fuktigheten.

Anonymous poster hash: 25c2a...21f
Skrevet

Navler er ikke selvrensende!

Det er ikke alle man klarer å vaske, for dype.

Anonymous poster hash: 9eab2...117

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...