Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Vesla ble syk onsdag forrige uke. Hun ligger på 39-40 i feber, men har ellers ingen symptomer. Ikke rennende nese, ikke øreverk.. Er generelt i normal form og danser og ler selv om feberen er ganske så høy.. Søkte på høy feber uten symptomer. Da kom Fjerde barnesykdom opp. Når jeg googler videre virker det som "alle" bare har hatt barn med feber i 3 dager (på legesidene står det at feberen kan vare 3-7 dager). Noen som har har hatt barn med fjerde barnesykdom der feberen har vart lengre enn 3 dager? Det kan jo være noe annet og vurderer å ta henne med til legen snart. Men i og med at almenntilstanden er så god og hun spiser og drikker ganske bra, så føler jeg ikke det har vært nødvendig helt enda.. Anonymous poster hash: 61156...b9e
Gjest Sophie-Ann Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Jepp! Og plutselig kom alle prikkene, og feberen forsvant.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg ringte legen fjerde dagen med feber, men siden hun både spiste og sov ble vi enige om å vente en dag til før jeg kom med henne Femte dagen forsvant feberen som ved et tryllaslag og vips kom utslettet. Hun hadde utslett på magen i nesten tre uker, men det kunne visst også skje. Var i barnehagen med utslett da, det plagde henne ikke og da var hun jo ikke smittsom lenger Anonymous poster hash: f0ab5...a7d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Tusen takk for svar snille dere <3 Da satser jeg på at feberen snart forsvinner. Er så fint vær ute og har ferie denne uken, så skikkelig kjedelig at hun ble syk. Hun står i vinduet og er skikkelig lei... Hun vil ut og leke.. Anonymous poster hash: 61156...b9e
Gjest Sophie-Ann Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Min hadde utslett over beina, armene og magen. Gikk i barnehagen med utslett etter at hun var feberfri et døgn. Det gikk helt supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå