Gå til innhold

Nytt forhold etter tidligere vold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et nytt forhold etter et voldig forhold jeg kom meg ut fra for et par år siden. Jeg går til psykolog for å berarbeide det som har skjedd meg og det sitter dypt inni meg enda, sliter med mareritter og føler meg forfulgt.

Nå har jeg funnet en kar som er blitt veldig glad i meg, vi har det fint sammen og vært ilag ca et år nå. Vi har endelig flyttet sammen, og jeg merker at fortiden plager meg veldig.

Det er som jeg ikke vet hvor grensen går i av hva som er normalt og OK i et forhold, høres nok litt merkelig ut men hvis vi feks har en liten krangel eller uenighet, eller om han er på dårlig humør etter en hendelse e.l så kan jeg ta det svært ille opp og jeg automatisk prøver å flykte eller beskytte meg fra den minste ting. Jeg er livredd for å havne i et "dårlig" forhold igjen og overreagerer så kraftig.

Feks så kan han klage på naboene hvis de spiller høy musikk en kveld og bli på dårlig humør og jeg kan takle det som han er agressiv eller blir lett skremt.

Jeg har tatt dette opp med han og psykologen min men det e så utrolig slitsomt, når jeg blir redd eller overreager så stenger jeg meg helt ute.  Jeg kan ignonere han eller slutte helt å snakke med han en hel dag etterpå..

Kan vel ikke være normalt? eller bra for vårt forhold?

Anonymous poster hash: c2913...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...