Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Ikke bare føler jeg meg sliten men jeg ser også sliten ut! Skikkelig blek og mørk under øynene. Nettopp tatt div blodprøver som alle var fine. Tar vitaminer og tran men de dekker ikke opp for underskudd av hvile/søvn. Kroppen er i helspenn og jeg har tydelige tegn på stress. Samtidig elsker jeg jobben min og såklart barna mine men ser frem til roligere tider(kommer egentlig det?) Bortsett fra sminke (ser ikke ut uten) har dere noen tips til en sliten småbarnsmor? Anonymous poster hash: 84011...2e2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Mannen din da? Kan han trå til mer sånn at du får hvilt deg? Jobber du 100%? Hva med å få en sykemelding? Gradert evt en periode? Gå på spa hvis du har mulighet.. ta sol? Anonymous poster hash: e99a6...72e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Mannen er også sliten siden han bruker alle ledige stunder til å bygge hytte. Alt med hus og barn faller på meg. Så vi er liksom like slitne begge to😕 Men sol vurderer jeg ja. Spa høres også deilig ut. Vi skal på tur sammen bare mannen og jeg om 3 uker. Gleder oss masse😊 Anonymous poster hash: 84011...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå