Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Da skal jeg og mannen dra på kjærestetur i 3 dager til Gøteborg. Vi skal bo på suite på hotell, gå ut å spise middag, drikke champagne og drinker, ha masse sex, sove lenge, ha dype samtaler og kose oss. 3 hele dager bare oss to, ingen barn som forstyrrer. Det skal bli deilig det! Vi gleder oss til å ha barnefri og bare nyte hverandre 😍
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937 Håper barna dine slipper å ha ferie med deg, i alle fall. For du er en mobber.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937 Jøss, stått opp med feil fot først? HI; ønsker dere en riktig god tur. 😊 Anonymous poster hash: c3308...b49
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937 Jeg er i alle fall sjeden så sliten som etter en skoleferie! Anonymous poster hash: dd952...81f
Hønemor30 Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Så herlig! Gøteborg er en koselig by for kjærestetur. Kos dere 💜
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Du har allerede bestemt at dere skal ha dype samtaler? 😂 Anonymous poster hash: 9c34a...d4c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937 Hehehe hohoho hahahaha...det slår aldri feil. Her har vi en person som gleder seg til noen dager kjæreste tid og da må jo selvfølgelig noen her inne beskylde henne for å synes at barna er så slitsomme. Nei det er ikke det hun sier, hun sier at å få alenetid med kjæresten og gjøre voksenting er noe hun ser frem til. Du er klar over at man er like glad i barna sine selvom man velger å prioritere kjæreste tid også? Og du er klar over at de barna som har foreldre som også prioriterer seg selv ofte er lykkeligere enn de barna som føler foreldrene kun lever for barna? Og du er klar over at å pleie forholdet med partneren kommer barna til gode også? Anonymous poster hash: f5812...b4d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #9 Skrevet 10. oktober 2016 Her jeg bor, begynner høstferien i dag. Jeg skal jobbe i dag og i morgen, så tar jeg fri "sammen" med barna, selv om de er så store at de bryr seg fint lite om jeg er hjemme eller ikke Skal bli godt med noen dager fri da. Anonymous poster hash: 2f2a6...a0c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #10 Skrevet 10. oktober 2016 Så deilig nyt kjærestedagen, viktig å få litt tid sammen Anonymous poster hash: 86f8d...5bd
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #11 Skrevet 10. oktober 2016 Høres kjempe deilig ut, ønsker dere en god tur❤️ Ikke bry deg om sure kommentarer, man trenger litt tid til å pleie forholdet! Anonymous poster hash: b8a81...25b
sug lut Skrevet 10. oktober 2016 #12 Skrevet 10. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937 Tid uten unger er en velsignelse selv for oss som faktisk liker ungene våre.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #13 Skrevet 10. oktober 2016 Kos dere såå masse! Vi skal også ha en slik helg i februar (lenge til). Det blir første gang vi skal ha barnefri en hel helg, det blir magisk! Får sikkert lyst å bare sove hele tiden, hehe men satser på det samme som deg god tur håper den blir knall! Anonymous poster hash: 70f56...d75
MamsenMedToSmå Skrevet 10. oktober 2016 #14 Skrevet 10. oktober 2016 Så herlig!! Nå ble jeg skikkelig misunnelig. Drømmer om barnevakt og kjærestetid. Har hatt barnevakt over natten tre ganger siden eldste på 3,5 år ble født og en gang på dagtid. Den ene natten var riktignok da jeg fødte yngste. Kos dere og send en tanke til alle oss der ute som skulle ønske vi var like heldige
Mamma til 2 søte Skrevet 10. oktober 2016 #15 Skrevet 10. oktober 2016 Ja jøss, nå er jo den slitsomme høstferien akkurat over, så da trenger du vel en ferie uten barn, for de er jo bare SÅ slitsomme å være sammen med. Anonymous poster hash: c778f...937 Veldig mange har høstferie denne uken...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #16 Skrevet 10. oktober 2016 Herlig ☺️ Kos dere masse. Vi tenker å ha en overnatting til neste sommer uten barna 😂 Da er yngste litt over 2 1/2 år. Anonymous poster hash: 06ad4...455
Jenta og gutten Skrevet 10. oktober 2016 #17 Skrevet 10. oktober 2016 Høres ut som du har god grunn til å glede deg! God tur 😎
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #18 Skrevet 10. oktober 2016 Så deilig! Vi var i København for fire uker siden og det lever vi fortsatt på. Forholdet fikk virkelig en ny vår. 😊 Anonymous poster hash: 85eaf...e98
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #19 Skrevet 10. oktober 2016 Så herlig😊 Vi skal også på kjærestetur siste helgen i oktober. Det blir utrolig godt. Kos dere! Anonymous poster hash: 37a44...95e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #20 Skrevet 10. oktober 2016 Tid uten unger er en velsignelse selv for oss som faktisk liker ungene våre. Bare at for kun få dager siden la hun ut her om hvor slitsomt det var med høstferie og ungene hjemme. 😉 Anonymous poster hash: c778f...937
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #21 Skrevet 10. oktober 2016 Håper barna dine slipper å ha ferie med deg, i alle fall. For du er en mobber. Bare at for kun få dager siden la hun ut her om hvor slitsomt det var med høstferie og ungene hjemme. Derfor min reaksjon. Anonymous poster hash: c778f...937
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #22 Skrevet 10. oktober 2016 Hehehe hohoho hahahaha...det slår aldri feil. Her har vi en person som gleder seg til noen dager kjæreste tid og da må jo selvfølgelig noen her inne beskylde henne for å synes at barna er så slitsomme. Nei det er ikke det hun sier, hun sier at å få alenetid med kjæresten og gjøre voksenting er noe hun ser frem til. Du er klar over at man er like glad i barna sine selvom man velger å prioritere kjæreste tid også? Og du er klar over at de barna som har foreldre som også prioriterer seg selv ofte er lykkeligere enn de barna som føler foreldrene kun lever for barna? Og du er klar over at å pleie forholdet med partneren kommer barna til gode også? Anonymous poster hash: f5812...b4d Du fikk med andre ord ikke med seg at hun laget et innlegg for et par dager siden om hvor slitsomt det var med høstferie og ungene hjemme. Anonymous poster hash: c778f...937
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #23 Skrevet 10. oktober 2016 Du fikk med andre ord ikke med seg at hun laget et innlegg for et par dager siden om hvor slitsomt det var med høstferie og ungene hjemme. Anonymous poster hash: c778f...937 Til din opplysning så har jeg ikke skrevet et sånt innlegg!!Jeg hadde en kjempefin høstferie med barna mine, vi var på hytta og gikk i fjellet og avsluttet det med super hero show i spektrum på lørdag.. Jeg koser meg med barna og reiser land og strand rundt med de uten problemer, men jeg syns det er deilig og viktig å dra bort med mannen min noen ganger og bare være kjærester , nyte hverandre og ha voksen tid. I tillegg får barna mine den bonusen at de får være sammen med tanter og onkler som tar de med på masse morsome ting. Vinn vinn for alle!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #24 Skrevet 10. oktober 2016 Til din opplysning så har jeg ikke skrevet et sånt innlegg!! Jeg hadde en kjempefin høstferie med barna mine, vi var på hytta og gikk i fjellet og avsluttet det med super hero show i spektrum på lørdag.. Jeg koser meg med barna og reiser land og strand rundt med de uten problemer, men jeg syns det er deilig og viktig å dra bort med mannen min noen ganger og bare være kjærester , nyte hverandre og ha voksen tid. I tillegg får barna mine den bonusen at de får være sammen med tanter og onkler som tar de med på masse morsome ting. Vinn vinn for alle! Unnskyld! Det var mamma til adhdgutt som gleda seg til høstferien var over! Jeg beklager! Anonymous poster hash: c778f...937
mamma_bergen Skrevet 10. oktober 2016 #25 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg vet akkurat hvordan du har det!!🤗Om 3 uker reiser vi på en langhelg sammen, bare vi to, og jeg gleder meg så utrolig mye!😆Her er det svært travelt for tiden, vi har nesten aldri tid bare han og meg, så de avstikkerene vi tar innimellom er gull verdt!❤ Da er det kun god mat og drikke, litt rusletur og annet helt rolig, men vi er stort sett på rommet, eller hytten som det blir denne gangen😊Boblebad, sauna, og bobler🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå