Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Går det ann og lage havregrynsgrøt i kjøleskapet overnatten uten å bruke yoghurt eller biola? Anonymous poster hash: 0aee6...612
Kiki32 Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Ja. Du kan bruke melk, kokosmelk, mandelmelk el.l
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg bruker vanlig melk :-) Anonymous poster hash: 926f0...faa
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Oppskrift? Anonymous poster hash: a14bf...53f
mirredutt Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Har prøvd flere varianter, men synes grøten blir så slimete og uapetittelig.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg lagde med melk jeg syns det var godt. Anonymous poster hash: 0aee6...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå