Gå til innhold

ADHD/ADD hos voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med ADD/ADHD som kan fortelle litt om hvordan dere funker etter dere fikk barn?

Jeg har blitt så utrolig mye mer plaget etter at jeg fikk barn. Jeg føler ikke at jeg får til å tenke en eneste sammenhengende tanke og alt bare flyter inni hodet ( og i huset forøvrig)

Har hormonell påvirkning noe å si på dette? Godt og vel 1, 5 år siden jeg fødte, så ting begynner å normalisere seg ellers men inni hodet - kaos. 

Anonymous poster hash: e9e95...ecc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ADHD å har 4 barn. Jeg fungerer egentlig bedre etter jeg fikk barn,jeg får ut all den ekstra energien som før bare førte til att jeg gjorde mye dumt. Før kunne jeg gå flere døgn uten å sove fordi jeg var så rastløs men nå sover jeg godt hver natt(så godt man kan med4 små)

Eneste negative er att jeg fortsatt er like rotete og surrete, å med 4 barn er det blitt mange flere ting jeg må huske på(avtaler, aktiviteter, lege/helsestasjon timer ol) faste rutiner, myyye notater på tlf og SMS vasling på alle lege timer så går det veldig bra...

Anonymous poster hash: 7cde3...c3b

Skrevet

Bruker dere medisiner?

Anonymous poster hash: 694da...ca6
Skrevet

Jeg bruker ikke medesiner når jeg er geavid eller ammer selvfølgelig, men når permisjon er over å jeg må ut i jobb må jeg dessverre slutte å amme får å kunne bruke medesiner når jeg er på jobb, hvis ikke greier jeg ikke konsentrere meg å min jobb krever mye konsentrasjon( kanskje ikke den beste jobben for meg men man tar det man får)

Anonymous poster hash: 7cde3...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...