Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Den høyre puppen min er større en venstre. Og når jeg skal ha mensen så hovner den ennå mer opp, blir steinhard mens den venstre ingenting. Er det vanlig?? Roe meg ned 😪 Anonymous poster hash: 1ac76...5e9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Det er helt normalt at den høyre er større enn den venstre ja 😊 Anonymous poster hash: 606f4...b39
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Det er helt normalt at den høyre er større enn den venstre ja 😊 Anonymous poster hash: 606f4...b39 Jøss... vet du hvorfor? Jeg har det visst også sånn, men hovner ikke opp da.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Normalt ja, det har jeg hørt før ja. Men hvorfor hovner den opp? Og er vondt. Når jeg tar av bh'en på kvelden så er den tung som stein. Anonymous poster hash: 1ac76...5e9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Din lege på nett - Lommelegen.no http://www.lommelegen.no/artikkel/asymmetriske-bryst-hva-er-normalt Er noe drit. Min venstre er mye større enn den høyre. (Ikke sett forfra) Anonymous poster hash: b19c3...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå