Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 For noen år siden. Vi ble avslørt og det var mye styr frem og tilbake. Jeg valgte å avslutte det for å prøve på nytt med min samboer. Han fortsatte å bo med sin samboer. Vi har ingen kontakt, utenom når han er full. Da sender han SMS. Jeg svarer ikke. Begynner å bli lei. Vurderer å si noe til hans samboer. Hun er nå gravid så det er kanskje dårlig timing. Hva synes dere? Anonymous poster hash: d62bb...2a9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 La det ligge og sperr for nummeret hans. Anonymous poster hash: 6a689...17e
Marriet Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Kan du ikke starte med å si det til han? Be han pent om å la vær.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 For noen år siden. Vi ble avslørt og det var mye styr frem og tilbake. Jeg valgte å avslutte det for å prøve på nytt med min samboer. Han fortsatte å bo med sin samboer. Vi har ingen kontakt, utenom når han er full. Da sender han SMS. Jeg svarer ikke. Begynner å bli lei. Vurderer å si noe til hans samboer. Hun er nå gravid så det er kanskje dårlig timing. Hva synes dere? Anonymous poster hash: d62bb...2a9 Seriøst, selvsagt forteller du ikke til hans gravide samboer at han var utro for noen år siden. Men du gir sjefen en tydelig beskjed om at kontakten må opphøre. Anonymous poster hash: 818ca...541
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Jobber du fremdeles på samme sted? Kunne kanskje være en idė å se etter noe annet. Evt be sjefen om å ta vare på den kona han har.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Sperr for nummeret hans, få deg hemmelig telefonnummer,ta en ordentlig alvorsprat med ham, men ikke involver den gravide samboeren hans i dette. Nå er ikke riktig tid å plage henne med dette. Anonymous poster hash: e2f08...120
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Jobber du fremdeles på samme sted? Kunne kanskje være en idė å se etter noe annet. Evt be sjefen om å ta vare på den kona han har. Nei, ingen av oss jobber der lenger. Heldigvis! Anonymous poster hash: d62bb...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå