Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Å la barnet være i bhg fra 07.15 til 16.00 i morgen. Hvor ille er det, på en skala fra 1-10? Anonymous poster hash: 3507e...e03
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Åh! *puster lettet ut* Jeg trodde det var noe langt verre. Det går så bra så. Anonymous poster hash: aef37...b89
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Spørs jo litt... Er bhg åpen i tidsrommet? Er det barnets første dag i bhg? Anonymous poster hash: 066f9...b1b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Spørs jo litt... Er bhg åpen i tidsrommet? Er det barnets første dag i bhg? Anonymous poster hash: 066f9...b1b Ja/nei. Hi Anonymous poster hash: 3507e...e03
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Ettersom alternativet er å la ungen være alene hjemme tenker jeg at det må være helt greit. Man gjør det man må for å overleve.
BillieNickwill Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Det høres ut som det er snakk om en dag? Da vil jeg si det er en ener på skalaen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg tror det går helt fint <3 Anonymous poster hash: 066f9...b1b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Det høres ut som det er snakk om en dag? Da vil jeg si det er en ener på skalaen. En dag ja. Til nå, i alle fall. Hi Anonymous poster hash: 3507e...e03
Lessismore Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 Tuller du? Jeg vet om mange barn som blir levert 07:05 hver dag. Og ikke nok med det, de blir hentet 16:50! Det går nok fint, hi.
BillieNickwill Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 En dag ja. Til nå, i alle fall. Hi Anonymous poster hash: 3507e...e03 Da er det bare å senke skuldrene og ikke ofre det så mye som en tanke.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Hva er problemet? Mange barn er der så lenge hver dag. Anonymous poster hash: 2365e...f62
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Spørs jo litt... Er bhg åpen i tidsrommet? Er det barnets første dag i bhg? Anonymous poster hash: 066f9...b1b Det ville jo vært rart hvis ikke barnehagen var åpen, vanskelig for å levere barnet der hvis det er stengt........... Anonymous poster hash: 20517...f4f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Det er da ikke er problem. Da vi bodde og jobbet i Oslo måtte vi levere 06.45 og hente 17.15 for å få arbeidstiden og lokaltransport til å gå sammen. Barnehagen var heldigvis åpen i dette tidsrommet (privat barnehage). Må man så må man. Fatter og begriper ikke de som leverer 9 og henter 14 for å si det slik. De har definitivt ikke en fulltidsjobb og/eller er aleneforsørgere! Anonymous poster hash: 32e66...850
Berta_78 Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 En vanlig barnehagedag for barn med foreldre som har vanlig jobb, mao. Tror dere klarer dere fint ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 Min ett-åring hadde jublet 😊 Anonymous poster hash: 095b2...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå