Gå til innhold

Har ingen annen utvei enn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å la barnet være i bhg fra 07.15 til 16.00 i morgen.

 

Hvor ille er det, på en skala fra 1-10?

 

Anonymous poster hash: 3507e...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh! *puster lettet ut*

Jeg trodde det var noe langt verre.

 

Det går så bra så.



Anonymous poster hash: aef37...b89
Skrevet

Spørs jo litt... Er bhg åpen i tidsrommet? Er det barnets første dag i bhg?

 

Anonymous poster hash: 066f9...b1b

Skrevet

Spørs jo litt... Er bhg åpen i tidsrommet? Er det barnets første dag i bhg?

 

Anonymous poster hash: 066f9...b1b

Ja/nei.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3507e...e03

Skrevet

Ettersom alternativet er å la ungen være alene hjemme tenker jeg at det må være helt greit. Man gjør det man må for å overleve.

Skrevet

Det høres ut som det er snakk om en dag? Da vil jeg si det er en ener på skalaen.

Skrevet

Jeg tror det går helt fint <3

 

Anonymous poster hash: 066f9...b1b

Skrevet

Det høres ut som det er snakk om en dag? Da vil jeg si det er en ener på skalaen.

En dag ja. Til nå, i alle fall.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3507e...e03

Skrevet

Tuller du? Jeg vet om mange barn som blir levert 07:05 hver dag. Og ikke nok med det, de blir hentet 16:50!

Det går nok fint, hi.

Skrevet

En dag ja. Til nå, i alle fall.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3507e...e03

Da er det bare å senke skuldrene og ikke ofre det så mye som en tanke.

Skrevet

Hva er problemet?

Mange barn er der så lenge hver dag.

 

Anonymous poster hash: 2365e...f62

Skrevet

Spørs jo litt... Er bhg åpen i tidsrommet? Er det barnets første dag i bhg?

 

Anonymous poster hash: 066f9...b1b

Det ville jo vært rart hvis ikke barnehagen var åpen, vanskelig for å levere barnet der hvis det er stengt...........

 

Anonymous poster hash: 20517...f4f

Skrevet

Det er da ikke er problem. Da vi bodde og jobbet i Oslo måtte vi levere 06.45 og hente 17.15 for å få arbeidstiden og lokaltransport til å gå sammen. Barnehagen var heldigvis åpen i dette tidsrommet (privat barnehage). Må man så må man. Fatter og begriper ikke de som leverer 9 og henter 14 for å si det slik. De har definitivt ikke en fulltidsjobb og/eller er aleneforsørgere!

 

Anonymous poster hash: 32e66...850

Skrevet

En vanlig barnehagedag for barn med foreldre som har vanlig jobb, mao. Tror dere klarer dere fint ;-)

Skrevet

Min ett-åring hadde jublet 😊

 

Anonymous poster hash: 095b2...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...