Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Gjør det noe om de klærne som settes i innsamlings containeren til Frelsesarmeen er merket med navn og telefon nummer ? Får ikke vekk stryke lappene. Anonymous poster hash: f8686...e10
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg "liker ikke" det. Får som regel bort navnelapper. Hvis ikke bruker jeg neglelakkfjerner til å få bort navn og telefonnr. 😊 Anonymous poster hash: de9b9...e7c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Tror ikke det gjør noe, jeg tar de ikke av før jeg sender det avgårde. Anonymous poster hash: c4ca1...ca9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Bruk klistrelapper - ikke strykelapper. Sett lappen på et sted det går an å fjerne den, f.eks på vaskeanvisningen. Får ikke du bort lappen, så kan du ikke regne med at Fretex får bort lappen heller.... Anonymous poster hash: 872d0...856
Tipp topp Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Du kan vaske vekk navnet på lappene med neglelakkfjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå