Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 var sammen med en mann med liten penis i 6 år. har nå vert sammen med kjæresten min i 6 mnder,han har stooor penis. men har merket de nå i de siste at jeg tisser litt på meg når jeg ler. bare en liten skvett men alikavel. de sjedde ikke før. er de pga størrelsen på penis?? eller.. har ingen andre plager bortsett fra jeg blir veldig sår ved inngang til sjeden etter sex fordi penis er så stor. jer er forøvrig 30 år og har født 3 barn. Anonymous poster hash: 579fc...841
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Er nok heller at du ikke gjør nok knipeøvelser som er grunnen til at du tisser på deg. At du blir sår kan være alt fra kjønnssykdom, overgangsalder eller at du ikke tenner skikkelig på ham. Anonymous poster hash: 25e4c...68b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 knipeøvelser gjør jeg. er ikke vid eller noe. kjønnsjukdom er de ikke. og jo jeg tenner på han og blir våt. tror de er de at han er så stor at jeg blir sår. hi Anonymous poster hash: 579fc...841
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Er du sikker på at det er tiss? En stor penis kan lettere stimulere den kjertelen som lager væsken som kommer når kvinner spruter. Jeg kjenner at når den har blitt stimulert uten at jeg har spruta det ut, så kan det komme ut en liten skvett nå og da dagen etterpå Anonymous poster hash: 78757...3e6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Er du sikker på at det er tiss? En stor penis kan lettere stimulere den kjertelen som lager væsken som kommer når kvinner spruter. Jeg kjenner at når den har blitt stimulert uten at jeg har spruta det ut, så kan det komme ut en liten skvett nå og da dagen etterpå Anonymous poster hash: 78757...3e6 Jeg skulle gjerne gitt deg en pluss, for dette tror jeg du har rett i. Men vil ikke legge ut (bruker)navnet mitt her, så... + Anonymous poster hash: f9ad2...8c7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 ja teor de er tiss.. men jeg spruter litt når jeg kommer da.. er alltid våt. men er nå etter bytte av partner de har blitt slik. hi Anonymous poster hash: 579fc...841
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Det er kanskje ikke så lett å vite hva det er. Jeg har drevet litt aktivt med squirting, så jeg kjenner på en måte forskjellen. Men det kan sikkert være urin også, og at lekkasjene dine har med helt andre ting enn din nye kjærestes penis å gjøre. Anonymous poster hash: 78757...3e6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 burde jeg gå til legen? må tisse ganske ofte. kan de være uvi?? Anonymous poster hash: 579fc...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå