Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Første gang jeg prøver, og hjelp for et styr.. Mye søl og lekkasjer. Får det bare ikke til:( enten er den for langt inn eller på skjeiva, og den bretter seg sikkert ikke ut inni der heller... Jeg blør også kraftig, så ser for meg at jeg må tømme den ofte også. Er dette kun for de med moderat blødning? Hvordan får dere det til ? Hadde gledet meg til å slippe å skifte tampnger hver time Anonymous poster hash: 2a6db...aa5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg så frem til å få min i posten forrige måned etter mange anbefalinger her inne, men dte ble en stor skuffelse for min del. Styra så fælt at det endte med et par tårer. Så den er lagt vekk. 300,- rett i dass. Anonymous poster hash: 73aa1...277
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 2. mens med kopp nå, synes det fungerer supert. Blør lite og syntes derfor ikke tampong var behagelig og bind ble klamt. Menskoppen bare bretter jeg sammen, former til en"U" og tar litt glidekrem på kanten. Schmokk inn, vrir den litt og "bam" der sitter den. Null søl og styr, tømmer den 2 ggr i døgnet og kokes når mens er over. pakkes bort til neste gang. Kjekt å ha! Anonymous poster hash: d7fcc...527
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 #2: du vet du fikk pengene tilbake om du ikke var fornøyd? (www.menskopp.no) Anonymous poster hash: d7fcc...527
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg så frem til å få min i posten forrige måned etter mange anbefalinger her inne, men dte ble en stor skuffelse for min del. Styra så fælt at det endte med et par tårer. Så den er lagt vekk. 300,- rett i dass. Anonymous poster hash: 73aa1...277 Æsj så kjipt.. Ikke tenkt å gi opp, de sier etter 3-4 perioder så får man det til, bare nå er jeg tom for ideer, i det å sette den inn:( Anonymous poster hash: 2a6db...aa5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Lekkasje betyr at den ikke er satt inn riktig. Du skal kunne snurre den rundt. Og hvis du drar i den skal du kjenne at den sitter fast med vakum. Ikke gi opp..det er seriøst et annet liv! Jeg blør forresten masse de to første dagene, men skifter kun 4 ganger på dagen. Holder hele natta stort sett Anonymous poster hash: bdafe...b98
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Har akkurat prøvd min, er veldig fornøyd!! Men litt vanskelig å få på plass! Og vanskelig å få ut! Men øving øving øving! Bruk bind i tillegg i starten, for sikkerhetsskyld! Anonymous poster hash: 887cc...e5b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 #2: du vet du fikk pengene tilbake om du ikke var fornøyd? (www.menskopp.no) Anonymous poster hash: d7fcc...527 Får man??? Hvor står det? Trodde jeg hadde kastet bort 300,-, jeg.. Anonymous poster hash: 73aa1...277
MarshOfDecay Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 Sjekk YouTube! Det finnes masse eksempler på forskjellige måter man kan sette inn koppen. Jeg slet litt i starten, jeg og, men nå som jeg har funnet den rette metoden for meg fungerer det hver gang. Slutt med lukt av gammelt blod + å få sopp hele tiden. Er superfornøyd! Ps. Skyld koppen i iskaldt vann rett før du setter den inn. Da blir den stiv og har lettere for å rette seg ut til sin opprinnelige form når den er ført inn i skjeden
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 #2 og #8: mener bestemt det sto på nettsiden da jeg bestilte, men finner det ikke lenger nå (eller så har jeg drømt). Beklager, men tenkte selv at om den ikke fungerte kunne jeg få pengene tilbake og derfor bestilte jeg. Anonymous poster hash: d7fcc...527
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Joda, det var litt knølete i begynnelsen, men ikke gi opp! Brett, putt inn, bruk litt tid og energi på å snurre koppen. Da vil koppen folde seg ut og vakuum skapes. Jeg dytter koppen lengre inn etter den har foldet seg ut. Jeg bruker også engangshanske, føles litt mindre grisete. Menskopp er en helt annen verden! Anonymous poster hash: 7f12e...14f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Ja, det er som de andre sier, du må faktisk bare øve deg, du finner ut av det etterhvert. Jeg hadde det helt på samme måte! Og jeg blør MYE. Greia er at det ikke er så farlig hvordan du bretter. Jeg hang meg helt opp i å brette riktig, og fikk det liksom ikke helt til. Nå bretter jeg egentlig ikke i det hele tatt, bare klemmer den litt sammen og lirker den inn. Når den er inne, har jeg den bare helt ytterst, liksom, hvor det er lett å kjenne at den er helt åpen. Deretter dytter jeg den helt inn, og trekker den litt ut igjen, til jeg kjenner at den sitter. Funker som gull! Anonymous poster hash: ebef1...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå