Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hvordan var der å gå fra 3 til 4 barn? Var det mye mer jobb eller ble det bare en til i rekken? Anonymous poster hash: 5521c...c5d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 For oss var det mye ekstra jobb, men det kommer jo an på typen barn man får. Vårt fjerde barn viste seg å være mer krevende enn de tre andre til sammen, og ti ganger så sta! Anonymous poster hash: dec7a...cef
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Her ble alt kaos når fjerdemann kom! Ekstremt urolig baby og vi følte vi mistet kontrollen over hele familien. Så for oss var overgangen fra 3-4 helt enorm!! Anonymous poster hash: ce5d1...c9c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Huff ja😂 Er uplanlagt gravid med min nr 4 så er litt stresset på hvordan dette skal gå,blir mitt 4 barn på 7 år, så får vel litt å henge fingrene i😂 Anonymous poster hash: 5521c...c5d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Huff ja Er uplanlagt gravid med min nr 4 så er litt stresset på hvordan dette skal gå,blir mitt 4 barn på 7 år, så får vel litt å henge fingrene i Anonymous poster hash: 5521c...c5d Det går seg nok til Jeg var i akkurat samme situasjon, uplanlagt gravid med fjerde barnet på under 7 år. Selv om det ble slitsomt for oss siden hun var så krevende, har hun jo også vært en stor berikelse vi aldri ville vært foruten. Og overgangen blir nok ikke så stor om babyen viser seg å være rolig og enkel å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: dec7a...cef
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Det går seg nok til Jeg var i akkurat samme situasjon, uplanlagt gravid med fjerde barnet på under 7 år. Selv om det ble slitsomt for oss siden hun var så krevende, har hun jo også vært en stor berikelse vi aldri ville vært foruten. Og overgangen blir nok ikke så stor om babyen viser seg å være rolig og enkel å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: dec7a...cef Huff har litt angst, men det må nå bare gå,så regner jeg med at jeg blir vant til tanken etter som tiden går. Ble gravid på pstav her da så tenker at det var ment at vi skal ha en til😂Hi Anonymous poster hash: 5521c...c5d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Hos oss var det bare en mer i rekken Så bra😊 Det er det jeg vil høre😂 Anonymous poster hash: 5521c...c5d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 Hos oss ble det store omveltninger. Nr 4 er meget krevende, vi har vansker med å oppdra han faktisk. Synes det er vondt, og det er nok mange som synes han er et barn som foreldrene virkelig ikke har lykkes med oppdragelsen av. Når han er rolig og ikke utagerende er han "verdens snilleste", glad i å hjelpe til, har masse kunnskap. Anonymous poster hash: ef342...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå