Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hei! Trenger litt innspill om jeg behøver å kontakte legen i morra. I neste to uker nå har jeg hatt smerter i ene leggen, liksom i muskelen bbak. Det er vondt når jeg går, og når jeg klemmer på muskelen. Sånn melkesyreaktige smerter. Imidlertid har jeg ikke trent hardt eller vært på fjelltur... Har bare levd som vanlig. Går mye, også på jobb. Har litt åreknuter der det er vondt. Er 40+. Synes det er rart at smertene har vart så lenge, og lurer på om dette er grunn til et legebesøk? Anonymous poster hash: 09b26...071
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Betennelse? Anonymous poster hash: 31223...099
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Takk for svar dere. Når jeg nå kjenner etter er det ømt på en sene som går på baksiden/innsiden av leggen. Så heller vel mest mot senebetennelse. Må vel sikkert til lege for å få medisin? Anonymous poster hash: 09b26...071
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Er det ømt og rødt? Kan det være venetrombose? Anonymous poster hash: 40064...457
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Er det ømt og rødt? Kan det være venetrombose? Anonymous poster hash: 40064...457 Uff. Den senen jeg synes er øm, kan godt være det er en blodåre. Mest sannsynlig er det da årebetennelse. Bør vel ringe legen i morra, selv om en årebetennelse vel ikke er noen big deal? Tror ikke at det er dyp venetrombose altså, da skulle det vært rødt og hovent.... Anonymous poster hash: 09b26...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå