Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Er du fornøyd? Kan du fortelle litt om den? Og hvordan du bruker den? Hvordan virker for eksempel musikk kontrollen? Sender telefonen trådløst til klokka så du kan ha headsett koplet til klokke? Ved bruk av Spotify for eksempel? Og er det Facebook på den? Anonymous poster hash: 082d5...68c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Ingen erfaringer? Anonymous poster hash: 082d5...68c
Admin Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Er du fornøyd? Kan du fortelle litt om den? Og hvordan du bruker den? Hvordan virker for eksempel musikk kontrollen? Sender telefonen trådløst til klokka så du kan ha headsett koplet til klokke? Ved bruk av Spotify for eksempel? Og er det Facebook på den? Anonymous poster hash: 082d5...68c Jeg er strålende fornøyd med fitbiten min. Jeg bruker den hovedsakelig til å sjekke klokka, og til å tracke turer jeg går, da den samarbeider med telefonen og lagrer kartet over løypa mi. Litt lettere og se hvordan trenings/tur runden har vært. Har også testet treningsrutinene som er på de, veldig greie som sier ifra når du skal starte/stoppe og viser hvordna øvelsen skal gjøres. Bruker også alarmen da jeg våkner lettere av at klokka vibrerer enn at mobilen ringer. Og timeren når jeg lager mat da I tillegg får jeg opp når noen ringer, sender meg melding på messenger (valgte det istedenfor meldinger), og noen andre apper som jeg får varsler på så jeg husker det. Musikkkontrollen er grei å bruke. Start, pause og frem/tilbake. Veldig greit når mobilen ligger på innerlomma og jeg ikke gidder å ta den frem for å bytte sang. Og hodetelefonene må være koblet til mobilen, må da være veldig upraktisk å ha de koblet til klokka, drar og rykker hver gang man går da tenker jeg. Og den fungere med spotify ja, er det jeg bruker. Kommer opp hvilken sang og artist det er når man sveiper ned fra klokka for å få opp menyen. Ikke noe facebook på den nei. Er kun klokke, musikkstyring, varsler, oversikt over aktiviteter, skritt o.s.v. den dagen, meny for å velge en aktivitet før man trener så den er bedre tilrettelagt, fitstar meny med tre forhåndinnstilte programmer for oppvarming og trening, timer meny med nedtelling og tidstaker, alarm meny hvor man kan skru alarmer av/på etter at de er stilt inn på mobilappen, og en meny med innstilinger.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er strålende fornøyd med fitbiten min. Jeg bruker den hovedsakelig til å sjekke klokka, og til å tracke turer jeg går, da den samarbeider med telefonen og lagrer kartet over løypa mi. Litt lettere og se hvordan trenings/tur runden har vært. Har også testet treningsrutinene som er på de, veldig greie som sier ifra når du skal starte/stoppe og viser hvordna øvelsen skal gjøres. Bruker også alarmen da jeg våkner lettere av at klokka vibrerer enn at mobilen ringer. Og timeren når jeg lager mat da I tillegg får jeg opp når noen ringer, sender meg melding på messenger (valgte det istedenfor meldinger), og noen andre apper som jeg får varsler på så jeg husker det. Musikkkontrollen er grei å bruke. Start, pause og frem/tilbake. Veldig greit når mobilen ligger på innerlomma og jeg ikke gidder å ta den frem for å bytte sang. Og hodetelefonene må være koblet til mobilen, må da være veldig upraktisk å ha de koblet til klokka, drar og rykker hver gang man går da tenker jeg. Og den fungere med spotify ja, er det jeg bruker. Kommer opp hvilken sang og artist det er når man sveiper ned fra klokka for å få opp menyen. Ikke noe facebook på den nei. Er kun klokke, musikkstyring, varsler, oversikt over aktiviteter, skritt o.s.v. den dagen, meny for å velge en aktivitet før man trener så den er bedre tilrettelagt, fitstar meny med tre forhåndinnstilte programmer for oppvarming og trening, timer meny med nedtelling og tidstaker, alarm meny hvor man kan skru alarmer av/på etter at de er stilt inn på mobilappen, og en meny med innstilinger. Hvilken fitbitmodell har du? 😃 Anonymous poster hash: 5b54a...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå