Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Dere som har flere barn, fikk dere tidligere mahe i snere svangerskap. Er 11+4 men min tredje. 7 år siden siste svangerskap. Nå når livmoren over halvegs til navelen allerede og mange bukser og truser er blitt foe trange. Kan ikke huske jeg hadde mage så tidlig sist. Anonymous poster hash: 1419d...c17
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har akkurat fått tredjemann. Tjah,jeg begynte å bruke mamma klær ganske så tidlig,i første trimester men jeg følte meg mer komfortabel i mammaklær enn mine vanlige trange bukser. Anonymous poster hash: 23633...73c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Er 18 uker på vei med min tredje. Tredje svangerskap på 4 år. Har ikke fått mage før nå, men starter med mammatights i uke 11, fordi jeg har lagt på meg 7!! kg allerede 😐😂 Anonymous poster hash: 9c8b9...247
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er i uke 14 med 3.mann, har litt mage, men det er nok mest luft Anonymous poster hash: e7097...4a7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er 8+4 med nummer tre og livmoren min rekker til ca en cm nedenfor hårlinjen nå. Kjente livmoren over skambenet allerede 5+6. Er veldig nysgjerrig på om det er fordi jeg er tredjegangsgravid eller om det er to der inne. :-) Merker allerede at folk ser på magen min selv om jeg bare bruker vide topper med A-form (må ha gravidbukser eller joggebukser). Anonymous poster hash: db92e...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå