Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Vi har akkurat kjøpt leilighet sammen. Kjæresten er snill, omtenksom, utadvendt, familiekjær, hos mot mine barn, støttende, arbeidsom, til å stole på og morsom. Jeg savner litt komplimenter, oppmerksomhet i form av småting, ikke store gaver, sex (har ikke hatt sex på to uker), berøring. Jeg begynner å føle meg usikker på meg selv, ikke god nok. Snakker med han om dette og han mener det ikke er noe grunn for det. Jeg er flink til å si hode ord til han, gi han oppmerksomhet, sende han en hyggelig melding, osv. Når jeg ikke får noe tilbake eller at han tar iniativ til det, mister jeg også lysten til å prøve. Da skjer det ingenting. Har ikke lyst til å gå heller, for jeg er så uendelig glad i han. Prøver å prate om det, men har tatt det opp så ofte nå at han begynner å bli irritert. Anonymous poster hash: 4d917...139
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Hvorfor er du så needy? Er det noe i din historie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå