Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Har noen opplevd fiendtlig innstilte intervjuere på jobbintervju? En bekjent sa at det var en vanlig teknikk for å luke ut kvalifiserte søkere når en alt har en kandidat en ønsker å ansette. Jeg så plutselig en opplevelse jeg hadde for mange år siden i ett nytt lys. Anonymous poster hash: f9cb8...e63
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Ja. Men jeg søkte på en intern stilling, og det dreide seg konkret om en konflikt i daværende arbeidsplass. Jeg hadde ikke som mål å snakke om den, men intervjueren visste om det. Og gjorde et stort nummer av at jeg ikke hadde min nærmeste leder oppført som referanse.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Ja, det har jeg. Han hang seg veldig opp i det at jeg har barn og reisevei. Jeg var kvalifisert for stillingen. Det to som interjuvet meg, han hang seg så mye opp i det at jeg hadde barn og reisevei (Jeg bodde en time unna) at hun som var med på interjuvet måtte be han om å gi seg. Hun sa at hun også bodde et lite stykke unna da hun startet i bedriften og at hun har barn også. Jeg kjenner de som fikk jobb der, begge var barnløse og bodde rett i nærheten. Jeg gikk ut av interjuvet og tenkte her vil ikke jeg jobbe. Anonymous poster hash: d55c6...ce6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Andre? Anonymous poster hash: f9cb8...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå