Gå til innhold

Hel dress, eller todelt til 1.klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbud på Reima hel dress, men ble plutselig usikker på om de bruker todelt?

Anonymous poster hash: 6e424...10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste her bruker hel. Hadde jeg fått valgt hadde jeg kjøpt hel. Mye mer praktisk. Vi arvet en 2delt, så da gadd jeg ikke kjøpe ekstra 😊

Anonymous poster hash: 73f3d...e67

Skrevet

Da mine begynte på skole ble heldressen bare hengende ubrukt.

Så årets førsteklassing får arve storebror sin ubrukte dress, men har en bukse som kan brukes til vinterjakka i tillegg.

Anonymous poster hash: 4a48d...cff

Skrevet

Varierer veldig både fra sted til sted og person til person dette. Min femteklassing har insistert på heldress frem til nå, selv om venninnene har brukt todelt i årevis...

Anonymous poster hash: 26c5c...885

Skrevet

Her er det 2 delt fra skolestart.

Skrevet

Vi forsøkte med todelt, men det syntes han ikke var noe. Tok for lang tid å kle på seg. Så da har vi gått for dress. Går nå i 3.klasse.

Anonymous poster hash: 677e9...776

Skrevet

Hel. Enklere å ta på

Anonymous poster hash: 26a8e...b99

Skrevet

Hva med å spørre barnet hva det foretrekker? En førsteklassing er vel stor nok til å ha tanker om dette selv...

Skrevet

Her vil de helst ha hel selv, todelt tar for lang tid å ta på når de har det travelt med å komme seg ut i friminuttene

Kjøpte todelt til storesøster, så fort snøen kom tagg og bad hun om å få en hel

Anonymous poster hash: d9a5f...04d

Skrevet

Hva med å spørre barnet hva det foretrekker? En førsteklassing er vel stor nok til å ha tanker om dette selv...

Hun bryr seg 0, og tenker ikke fram i tid. Er forskjell på barn. Hadde hun hatt en mening hadde jeg ikke trengt å spørre her.

Anonymous poster hash: 6e424...10b

Skrevet

Kjøpte todelt, men brukte den gamle dressen i begynnelsen av vinteren da den passet enda. Hadde da helst ville brukt todelt hjemme siste året i bhg, men hadde godtatt å bruke dressen som var kjøpt i bhg. Nå har jeg kjøpt todelt. Har faktisk vurdert det til minste som er fire også. Mine er lange i ryggen, så ofte der det blir for kort, mens armer og bein passer 😏

Anonymous poster hash: b8504...185

Skrevet

Min bruker mest hel av eget valg, er visst kjappere ut i friminuttene. Har todelt hjemme.

Skrevet

Mine "late" gutter likte hel dress i første klasse. De hadde en billig vinterbukse de kunne ha til vinterjakken hvis de ønsket. Men hel dress gikk jo raskest :)

Anonymous poster hash: 14801...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...