Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Vi bruker vårt "finbestikk"(hardangerbestikk)hver dag, men av en eller grunn har jeg samlet på eskene...tomme esker.Har dere tatt vare på dem eller kastet de? Anonymous poster hash: b75ff...de5
Mamma_til_2 Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Eskene kaster jeg har sånne tøy ting med lommer som jeg oppbevarer "fin" bestikk i.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg sparte på de en god stund.. flere år faktisk. men så ble jeg gal av at de eskene tok opp hele skapet på stua. Så da havnet de i søpla. har ikke brukt for de lenger. Anonymous poster hash: 78dc9...32d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Har kastet de til hardangerbestikket som er hverdagsbestikk. Har kun eskene til søvtøyet, men da ligger bestikket i de mellom hver gang de blir brukt. Anonymous poster hash: 267eb...5df
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Deilig å slippe å forholde seg til sånt. Vi har kun IKEA-bestikk og kastet eskene for lengst 😂👍🏻 Anonymous poster hash: 95d06...854
TPK Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Hardangerbestikket ligger i esken sin ja. Resten er Ikea.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg kaster ikke esker, her er det gjenbruk De fleste pappeskene jeg har blir brukt til å putte julegaver oppi.. Teiper et ark foran etikettene så folk ikke tror de får hamburgergriller eller pakke fra "blivakker" Anonymous poster hash: b4074...f18
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg kaster ikke esker, her er det gjenbruk De fleste pappeskene jeg har blir brukt til å putte julegaver oppi.. Teiper et ark foran etikettene så folk ikke tror de får hamburgergriller eller pakke fra "blivakker" Anonymous poster hash: b4074...f18 Det minner meg om da jeg ønsket meg kjeler i gave. Pakket opp og ble så glad da jeg så esken til en utrolig bra kjele, akkurat den stilen og typen jeg ønsket meg mest. Åpnet drn videre opp og fant en billig av en helt annen kvalitet og funksjon inni. De hadde bare gjennrukt esken... Om den jeg fikk var så dårlig at den kom uten eske, eller om de hadde pakket inn en de ikke brukte fra eget kjeleskap aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 21236...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå