Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Min svoger giftet seg i utlandet i sommer,familie fra begge sider var tilstede og forlovere. Snart skal de ha stor bryllupsfest her hjemme med venner. Mannen min har 4 søsken,hvor 2 av de er invitert, mens vi og min svigerinne med mann ikke er invitert. Synes dette er litt merkelig, trodde vi hadde et godt familieforhold, men jeg tok feil. Kjenner at jeg ikke har lyst til å være den som tar initiativ til noe kontakt. Mannen min er skuffet,han sier at vi nok ikke er bra nok for de,og mulig han har rett for de er overfladiske når jeg tenker meg om. Likevel,merkelig er det. Anonymous poster hash: 8ca67...d41
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Trist og sært.. man skiller da ikke på søsken? Anonymous poster hash: 89a87...8ea
Mia_73 Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Det må mannen din ta opp. Å invitere bare 2 søsken er dårlig gjort, da hadde jeg etterlyst grunnen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Veldig spesielt, da hadde ikke jeg vært særlig interessert i å møte de i familiesammenkomster. Anonymous poster hash: abba1...cc1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg forstår at du synes det er rart og litt sårt, men dere var jo ikke selve bryllupet. Dette er sikkert mer en vennefest dere noen av søsknene også hører til venne gjengen og andre ikke. Anonymous poster hash: b4327...be2
Yellow Brick Road Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Kan det være at de er mer som venner med de andre søsknene og da passer de bedre i vennefest? Jeg hadde uansett ikke gidda å lage noe mer ut av det, jeg ville ha syntes at det var litt trist og rart, men så hadde verden gått videre. Er det veldig viktig, er det jo bare å spørre dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå