Gå til innhold

Øyebrynspen/kit som holder hele dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips?

Jeg har så lyse/lite øyebryn må tegne/farge dem hver dag. Funker ikke farge fordi det er så lite hår.

Anonymous poster hash: cc155...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..

Anonymous poster hash: cc155...455

Skrevet

Jeg har også veldig lite hår. Kun smale streker. Jeg bruker nå lancome-penn. Den sitter. Jeg har imidlertid bestilt øyebrynskittet til makeupmekka. Har fått det anbefalt. Koster nå kun to hundre for massa produkter. Gleder meg til å prøve.

Skrevet

Jeg bruker det fra young og det holder veldig bra, mener dyrt. Fant samme settet i annen innpakning og mye billigere på lindex. Farger forøvrig mine bryn også selv hjemme for da trenger jeg bare å fylle ut brynene.

Anonymous poster hash: a87da...007

Skrevet

Ja, dersom man har lyse hår er det viktig å farge, for at det skal se mer naturlig ut.

Skrevet

Spørsmål.

Er dere dere som maler svarte rektangler over hvert øye? Ser det er mote om dagen.

Anonymous poster hash: dbc44...b36

Skrevet

Spørsmål.

Er dere dere som maler svarte rektangler over hvert øye? Ser det er mote om dagen.

Selvsagt ikke! Jeg fyller kun ut de glissne brynene mine. Ikke med sort heller.
Skrevet

Spørsmål.

Nei, jeg farger øyenbrynene mine til å matche den nyervervede hårfargen min og det er ikke svart. Tror det er de yngre som har svarte trekanter over øynene.

Anonymous poster hash: a87da...007

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Her både farger jeg, tegner opp og markerer hår med maskara(ganske gammel og tørr) til slutt. Har sparsommeligt med tynne hår, så alle triks må til. Jeg anbefaler deg å farge de få bustene du har :)

Skrevet

Nei, jeg farger øyenbrynene mine til å matche den nyervervede hårfargen min og det er ikke svart. Tror det er de yngre som har svarte trekanter over øynene. Anonymous poster hash: a87da...007

Bra. Jeg kan bare ikke fatte og forstå denne moten. Ta hun vakre jenta fra Hemsedalsaken f.eks, det ser jo litt merkelig ut? Så vakker hun er i utgangspunktet, og så tøff hun er som står opp for seg selv. Og alt jeg ser er de trekantene over øynene. Synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...