Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Selv når jeg regner med alle jeg kan komme på, av venner/bekjente, foreldre til andre i klassene og bhg, kan jeg kun komme på ei eneste ei som jeg har lagt merke til aldri bruker noe som helst sminke. Vi bor i en ganske stor by, har det noen betydning, tro? Hva med dere og deres bekjentskap? Bruker dere sminke, og bor dere i byen eller på bygda? Anonymous poster hash: 54486...f75
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Bor i byen og mange på min jobb har jeg aldri sett med sminke på jobb. Kun julebord o.l. Jeg sminker meg nesten hver dag. Forsover jeg meg så har jeg ingen problemer med å gå uten sminke men da tror alle at jeg er syk 😄 ser syk ut uten sminke dessverre Anonymous poster hash: b5bf4...99b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Nei jeg bruker ikke så ofte sminke men det er delvis fordi jeg er allergisk mot mascara. Bor i Oslo. Er litt morsomt, min mor var med å bygde opp Oriflame ( kosmetikkfirma ) og min far jobbet med biler og jeg hverken sminker meg eller har lappen..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 jeg bor i Bergen å sminker meg kun om jeg skal på byn eller noe sånt. Anonymous poster hash: c30c7...4d4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 jeg bor i Bergen og går ikke ut med søpla en gang uten sminke Anonymous poster hash: fb2ba...f86
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg bor i Bergen og sminker meg nesten hver dag. Kan gå på Rema og til bhg uten sminke, eller gå tur, men det er det. Alltid alltid sminke på jobb! Kunne ikke falt meg inn å gå uten. Da kommer jeg heller for sent. Jeg kjenner én på jobb som aldri bruker sminke, og så ser jeg et par mødre i bhg men de kjenner jeg ikke da. Venninnene mine er som meg. Anonymous poster hash: 517d8...f32
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg bor i Arendal og sminker meg aldri Veldig sensitiv hud, får eksem og tåler nesten ingenting Anonymous poster hash: d9df1...34b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Ingen av mine venninner sminker seg til hverdags (vi er ca 30 år hele gjengen), bor i en liten by. De fleste mødrene i klassen til sønnen min er også avslappet med sminkebruken. Allværsjakke, turbukse eller treningsklær er ganske normalt på foreldremøter:-) Sminker oss kanskje litt om vi skal på shopping, kafe eller lignende. Og om det er bursdag eller fest. Men er vi bare hjemme, på besøk, går tur, er på matbutikken, henter/leverer i bhg/sfo, er på jobb/skole...nope. Selv har jeg plettfri hud og mørke bryn og vipper naturlig, så føler ikke at det er så stor forskjell uansett. Anonymous poster hash: aacae...95f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Sminker meg så godt som aldri, rett og slett fordi jeg ikke skjønner poenget. Har venner, bekjente og kolleger som heller ikke er avhengig av sparkel og maling for å vise seg for andre. Heldigvis. Anonymous poster hash: 09af7...332
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Begynte først å sminke meg daglig som 35 åring. Da følte jeg det var på tide 😂 Anonymous poster hash: a6633...5df
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg jobber på skole, og føler meg ganske alene i kollegiet om å sminke meg. Anonymous poster hash: f4660...737
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #13 Skrevet 8. oktober 2016 Jepp, masse sminke, hver dag. For ofte kommentarer på at jeg er pen.... Hadde jeg aldri fått uten😂 heldig dere som slipper... Anonymous poster hash: 2659f...2d1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #14 Skrevet 8. oktober 2016 Ja, jeg Har hele mitt liv ikke rørt sminke. Anonymous poster hash: 5ba38...6c4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #15 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg sminker meg veldig, veldig sjeldent. Lever godt med det. Synes det er en uting med alt kvinner "må" gjøre for å være klare til å møte verden. Det er greit å være sminkefri og ikke barbere leggene. Er flere av både venner og mødre i barnas klasser som ikke sminker seg. Kjenner også mange som sminker seg nok så hardt som da får høre hvor pene de er. Trist at man må ha et heldekket fjes for å bli pen nok for omgivelsene. Anonymous poster hash: 49efb...14f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #16 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg bruker stort sett aldri sminke. Ikke mine søstre heller. Eller mindre mor. Eller min svigermor. Eller min beste venninne. Hvis jeg teller sammen de jeg kjenner bruker ca halvparten veldig moderat med sminke til hverdags. 2-3 stykker bruker tungt med sminke hver dag og resten går uten. Anonymous poster hash: efeb3...d5d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 Ikke så mange. Jobber på rådhuset i kommunen, og der vil jeg tro at ca 50% av damene ikke bruker sminke. De fleste av dem er kanskje litt grå mus, sånne som ikke bryr seg så mye om utseende. Men de er alle sammen veldig hyggelige. Anonymous poster hash: 829b4...7b8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #18 Skrevet 9. oktober 2016 Ikke så mange. Jobber på rådhuset i kommunen, og der vil jeg tro at ca 50% av damene ikke bruker sminke. De fleste av dem er kanskje litt grå mus, sånne som ikke bryr seg så mye om utseende. Men de er alle sammen veldig hyggelige. Anonymous poster hash: 829b4...7b8 Kjenner ikke så mange personlig, skulle eg kanskje skrevet... Anonymous poster hash: 829b4...7b8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #19 Skrevet 9. oktober 2016 Stavanger, sminker meg ikke. Kun mascara Anonymous poster hash: e698a...1ef
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #20 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg bor i Oslo. Bruker litt sminke hver dag, men kjenner mange som ikke gjør det. F.eks. ei som jobber som artist og modell, som bare bruker sminke på scenen/fotoshoot. Anonymous poster hash: 19fef...b23
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #21 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg sminker meg aldri. De fleste jeg kjenner sminker seg daglig. Bor på landet. Anonymous poster hash: 5ed99...726
Singelmamma <3 <3 Skrevet 9. oktober 2016 #22 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg bruker ikke sminke til hverdags og legger overhode ikke merke til om sndre har sminke på eller ei..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #23 Skrevet 9. oktober 2016 Ikke så mange. Jobber på rådhuset i kommunen, og der vil jeg tro at ca 50% av damene ikke bruker sminke. De fleste av dem er kanskje litt grå mus, sånne som ikke bryr seg så mye om utseende. Men de er alle sammen veldig hyggelige. Anonymous poster hash: 829b4...7b8 Hvorfor mener man at de som ikke sminker seg er litt stille, grå mus. De jeg kjenner somnikke sminker seg, har like ofte sprudlende personlighet og fargerike klær. For mange er det et bevisst valg. Kan sikkert være noen som velger det fordi de er mer konservative, men i byen jeg bor i er det ikke mange av dem. Anonymous poster hash: 49efb...14f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #24 Skrevet 9. oktober 2016 Sminker meg ikke veldig ofte. Det må bli maskara for å se litt mer våken ut.... Jeg liker å sminke meg (naturlig) da, men er nok litt for lat og liker at huden får puste. Bor i en kommune med ca 13.000 inbyggere. De fleste jeg kjenner sminker seg daglig. Er 24 år, men vennekretsen strekker seg fra 18-30 år. Anonymous poster hash: 7dbd3...660
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #25 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er over 40 og tror de fleste jeg omgås sminker seg ganske moderat til hverdags. Jeg kommer ikke på noen som ikke gjør det, faktisk, selv om veldig få er tungt sminket. Å sminke seg er ikke synonymt med å påføre sparkel og maling som mange av de som aldri sminker seg ser ut til å tro Jeg selv sminker meg lite, men fondation og mascara syns jeg gjør seg. De fleste ser jo bedre ut med litt sminke. Jeg bor i en bitteliten by. Anonymous poster hash: 06a59...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå