Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg pleier vanligvis å kjenne litt murringer i eggløsningsuka pluss uken før mens og de første dagene av mens. Nå er jeg på dag 19 i syklusen og kjenner mye murringer, stikninger og følelse av at det strekker og vokser i magen og underlivet. Har kjent det daglig siden før forrige mens. Har også fått kraftigere og oftere fantomsparm. Jeg går jo rundt og kjenner etter og tenker det verste. Kreft eller betennelse. Anonymous poster hash: 8466c...acd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Har også kvalme, dårlig matlyst og ømme pupper. Fikk negativ test forrige uke. Mener å ha lest at en graviditetstest blir positiv om man har kreft? Anonymous poster hash: 8466c...acd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Hvor vondt er det? Kan du være gravid? Jeg ville nok heller spurt legekontoret om de synes du skal få sjekket det:) Men kan jo hende noen her har erfaring med det samme. Anonymous poster hash: 4c02d...4b9
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Har også kvalme, dårlig matlyst og ømme pupper. Fikk negativ test forrige uke. Mener å ha lest at en graviditetstest blir positiv om man har kreft? Anonymous poster hash: 8466c...acd Det blir den nok ikke. Anonymous poster hash: 79800...f29
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Det høres jo veldig ut som graviditetssymptomer. Hvorfor tenker du kreft? Ta en ny test om en uke eller to. Anonymous poster hash: 79647...21b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 hvis det er smerter du ikke pleier å ha ville jeg dratt til lege. Anonymous poster hash: 063c4...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå