Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har bytta profilbilde og fått god respons. Men oppdaget noe snodig haha Jeg har fått i dag 152 "likes" på bildet, 48 av de var med <3 hjerte. Fått over 40 kommentarer men kun fra jenter/kvinner. Samme gjelder <3 på bildet. Er menn generelt mer : A) likegyldige til bilder Trykker "like" i stedet for <3 for de er redde for reaksjonen hos dama / typen C) Er jenter flinkere med ros/kommentarer enn menn? Hva tror du? Anonymous poster hash: ff56b...449
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg vet ikke engang hvordan jeg "hjerter" i stedet for å like, jeg.. (kvinne) Men generelt er vel menn mindre "hjertete" av seg, det er det vel liten tvil om! Anonymous poster hash: efdf1...103
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 gratulerer med god respons og god bedring. Anonymous poster hash: e840b...a0b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 152 likes... Det er helt vilt.. Anonymous poster hash: b26b7...bb1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg vet ikke engang hvordan jeg "hjerter" i stedet for å like, jeg.. (kvinne) Men generelt er vel menn mindre "hjertete" av seg, det er det vel liten tvil om! Anonymous poster hash: efdf1...103 Jeg ville forresten (som i et forhold) aldri "hjertet" bilder lagt ut av andre menn, hvis ikke det er av paret eller med barn.. Det er bare rart for meg. Men nå er jeg ikke egentlig så hjertete og klemmete av meg, selv om jeg har "lært" meg å bruke det en del siden det settes pris på av andre;) Anonymous poster hash: efdf1...103
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Det er brystkreftmåned. Det er en greie på Facebook at kvinner sender hjerter til hverandre nå. Jeg måtte ringe venninnen min fordi hun hadde så mange hjerter på veggen sin at jeg trodde noen hadde dødd. Anonymous poster hash: 08fe9...128
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Det er brystkreftmåned. Det er en greie på Facebook at kvinner sender hjerter til hverandre nå. Jeg måtte ringe venninnen min fordi hun hadde så mange hjerter på veggen sin at jeg trodde noen hadde dødd. Anonymous poster hash: 08fe9...128 Nå måtte jeg le litt...🙈😆 stygt kanskje, men litt morsomt..☺️ Anonymous poster hash: 145fc...786
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Nå måtte jeg le litt...🙈😆 stygt kanskje, men litt morsomt..☺️ Anonymous poster hash: 145fc...786 Anonymous poster hash: 145fc...786
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Det er brystkreftmåned. Det er en greie på Facebook at kvinner sender hjerter til hverandre nå. Jeg måtte ringe venninnen min fordi hun hadde så mange hjerter på veggen sin at jeg trodde noen hadde dødd. Anonymous poster hash: 08fe9...128 Ikke morsomt med kreften så d er sagt..! Men at du ringte å sjekket om d hadde skjedd noe pga hjertene!!😆😆 Anonymous poster hash: 145fc...786
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor i all verden skal man legge ut et hjerte på bildet til en venninne? Synes det er helt utrolig teit. Anonymous poster hash: f4cc9...d43
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Ikke morsomt med kreften så d er sagt..! Men at du ringte å sjekket om d hadde skjedd noe pga hjertene!!😆😆 Anonymous poster hash: 145fc...786 I know! Men folk pleier å skrive hjerte på FB i stedet for kondolerer. Anonymous poster hash: 08fe9...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå