Gå til innhold

Snodig oppdagelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bytta profilbilde og fått god respons.

Men oppdaget noe snodig haha

Jeg har fått i dag 152 "likes" på bildet, 48 av de var med <3 hjerte.

Fått over 40 kommentarer men kun fra jenter/kvinner. Samme gjelder <3 på bildet.

Er menn generelt mer :

A) likegyldige til bilder

B) Trykker "like" i stedet for <3 for de er redde for reaksjonen hos dama / typen

C) Er jenter flinkere med ros/kommentarer enn menn?

Hva tror du?

Anonymous poster hash: ff56b...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke engang hvordan jeg "hjerter" i stedet for å like, jeg.. ;) (kvinne)

Men generelt er vel menn mindre "hjertete" av seg, det er det vel liten tvil om!

Anonymous poster hash: efdf1...103

Skrevet

gratulerer med god respons og god bedring.  :laugh:

Anonymous poster hash: e840b...a0b
Skrevet

152 likes... Det er helt vilt..

Anonymous poster hash: b26b7...bb1

Skrevet

Jeg vet ikke engang hvordan jeg "hjerter" i stedet for å like, jeg.. ;) (kvinne)

Men generelt er vel menn mindre "hjertete" av seg, det er det vel liten tvil om!

Jeg ville forresten (som i et forhold) aldri "hjertet" bilder lagt ut av andre menn, hvis ikke det er av paret eller med barn.. Det er bare rart for meg. Men nå er jeg ikke egentlig så hjertete og klemmete av meg, selv om jeg har "lært" meg å bruke det en del siden det settes pris på av andre;)

Skrevet

Det er brystkreftmåned. Det er en greie på Facebook at kvinner sender hjerter til hverandre nå. Jeg måtte ringe venninnen min fordi hun hadde så mange hjerter på veggen sin at jeg trodde noen hadde dødd.

Anonymous poster hash: 08fe9...128

Skrevet

Det er brystkreftmåned. Det er en greie på Facebook at kvinner sender hjerter til hverandre nå. Jeg måtte ringe venninnen min fordi hun hadde så mange hjerter på veggen sin at jeg trodde noen hadde dødd.

Nå måtte jeg le litt...🙈😆 stygt kanskje, men litt morsomt..☺️

Anonymous poster hash: 145fc...786

Skrevet

Nå måtte jeg le litt...🙈😆 stygt kanskje, men litt morsomt..☺️

Skrevet

Ikke morsomt med kreften så d er sagt..! Men at du ringte å sjekket om d hadde skjedd noe pga hjertene!!😆😆

Skrevet

Hvorfor i all verden skal man legge ut et hjerte på bildet til en venninne? Synes det er helt utrolig teit.

Anonymous poster hash: f4cc9...d43

Skrevet

Ikke morsomt med kreften så d er sagt..! Men at du ringte å sjekket om d hadde skjedd noe pga hjertene!!😆😆

I know! Men folk pleier å skrive hjerte på FB i stedet for kondolerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...