Gå til innhold

hvordan er du når du er forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sliten av meg selv... helt i starten er jeg ovenpå, men så blir det viktig for meg å bli likt av den andre,går.følelser og blir både usikker på meg selv og sjalu og rar innimellom 🙈🙉

Anonymous poster hash: 6435b...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg og. Det er nok sånn det er å være forelska :)

Anonymous poster hash: 945e8...0e6

Skrevet

Et nervevrak. Liker han meg? Kan dette tolkes på en feil måte? Hva mente han med den blunke-smilyen? Skal jeg svare med en gang eller vente ti minutter? Virker jeg for desp? Kommer han til å avvise meg om jeg legger igjen tannbørsten min her? Vil han også ha tre barn eller fler? Hvor mange har han ligget med? Er det nok? Er det for få? Snakker jeg for høyt? For mye meg selv? Er han den rette? Er jeg den rette for han? Har vi nok felles interesser? Er han flink med husarbeid? Hvordan skal jeg si at jeg ikke er morra hans?

Uendelig glad - BARE GLAD - faktisk, for at jeg aldri aldri aldri skal være forrelsket igjen. Aldri! Godt gift på fjerde året og det er uendelig deilig.

Anonymous poster hash: 53c91...49a

Skrevet

Har egentlig kun vært forelsket en gang. Og det varierte mellom å være jævlig og fantastisk.

Var ulykkelig forelska i 3 mnd i min bestevenn, noe som var helt forferdelig. Men så ble det oss, og da tror jeg det var litt voldsomt for omverden i ett drøyt år.

Vi var så forelska at vi hadde nedtelling til når vi så hverandre igjen, selv om det var bare ett døgn fra hverandre. 😂

Sånn som bare tenåringer kan være.

Så roet det seg heldigvis. 😊 Sammen nå på 13 året.

Anonymous poster hash: e7256...fb3

Skrevet

Så det er helt normalt å være ko-ko som jeg er nå? 😂blir nesten så jeg leter etter feil,lager problemer og trekker meg vekk pga jeg blir usikker osv. Huff så slitsomt 🙈🙉😅😇

Anonymous poster hash: 6435b...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...