Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #26 Skrevet 8. oktober 2016 Nei, trenger ikke å redigere eller bruke filter. Er slående vakker, uansett😉 Anonymous poster hash: b116f...de2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #27 Skrevet 8. oktober 2016 Ja filter. Fordi det er mitt ansikt utad i verden. Trenger ikke se ut som en heks hvis man kan la være. Bildet kan, hvis man er heldig/uheldig sirkulere i mange århundrer. Vil selvsagt se så pen ut som mulig for etterkommere Anonymous poster hash: 22f31...aa0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #28 Skrevet 8. oktober 2016 Nei, har ikke sminket meg eller farget håret en gang. Anonymous poster hash: 54085...46a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #29 Skrevet 8. oktober 2016 Ja filter. Fordi det er mitt ansikt utad i verden. Trenger ikke se ut som en heks hvis man kan la være. Bildet kan, hvis man er heldig/uheldig sirkulere i mange århundrer. Vil selvsagt se så pen ut som mulig for etterkommere Anonymous poster hash: 22f31...aa0 Oi, du hørtes grunn ut 🙄 Anonymous poster hash: 75df2...d9a
Mandala Skrevet 8. oktober 2016 #30 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Nei. Én gang valgte jeg såvidt litt fargeendring. Eller, det gjorde vel kontrastene i fargene bittelitt sterkere. Har heller ikke farget håret eller sminket meg. Og jeg ser ikke ut som en heks. Endret 8. oktober 2016 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #31 Skrevet 8. oktober 2016 Ja. Gjort bildet sort/hvitt.. Jeg hater hårfargen min akkurat nå, sågreiere ut uten farge. Anonymous poster hash: a108b...abf
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #32 Skrevet 8. oktober 2016 Ja men kun litt filter for å forandre fargen på bildet. Anonymous poster hash: 40f39...04c
Englenemine Skrevet 9. oktober 2016 #33 Skrevet 9. oktober 2016 Nei selvfølgelig ikke. Og synes det er flaut med over the top redigerte bilder hvor du blir litt satt ut når du møter dem igjen i virkeligheten og de ikke ser sånn ut. Skjønner faktisk ikke at de tør jeg. Pynte så mye på virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå