Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Om hva😊? Jeg dagdrømmer masse. Blant annet om å få oppleve å være skikkelig stormforelsket. Anonymous poster hash: fe085...15e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Dagdrømmer bare om jobben dessverre... Anonymous poster hash: 81189...035
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Om å treffe en drømmemann.. fin, snill, kjekk, sjarmerende og dominant i senga 😍 tviler på jeg kommer til å møte en sånn da.. siden jeg er lav og lubben Drømmer også om bedre økonomi.. men siden jeg er delvis ufør så skjer nok ikke det heller.. :/ Anonymous poster hash: 56941...f16
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Har et helt annet liv rullende i hodet. Dette har faktisk vært i hodet mitt siden tenårene. Har flere forskjellige og de utvikler seg hele tiden. Avhengig av disse "historiene" når jeg skal sove feks. Når jeg kjører buss ol er de også der. Anonymous poster hash: 5a44f...ab8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Har et helt annet liv rullende i hodet. Dette har faktisk vært i hodet mitt siden tenårene. Har flere forskjellige og de utvikler seg hele tiden. Avhengig av disse "historiene" når jeg skal sove feks. Når jeg kjører buss ol er de også der. Anonymous poster hash: 5a44f...ab8 Har også sånne historier for å få sove. Men mine brenner ut etter noen måneder, og da må jeg starte på noe nytt. For et par år siden hadde jeg en lang fortelling om en dame (meg) som levde rundt 1910, og giftet seg med en mann som viste seg å være homofil. Men hun var en moderne kvinne og ble ikke sjokkert. Dermed lot de hans mannlige kjæreste flytte inn. Det viste seg at han likte begge deler, og dermed fikk kvinnen i huset plutselig et litt større tilbud. Historien tar mange krinkelkroker ettersom naboene ikke er like moderne, og homofili er straffbart. De legger også merke til at babyen ikke ligner veldig på kvinnens ektemann. I år har jeg hatt en lang historie om to personer som reiser i gummibåt over Middelhavet og møter stengte grenser noen stedet og hjelpsomme mennesker andre steder. I Hellas er de sammen med et gammelt ektepar og får god hjelp, men i Bulgaria blir de utsatt for mafia. Han har noen tusen Euro med seg, men hun har ikke så mye penger, så for å kunne livnære seg synger hun på gater og torg. Men den er i ferd med å brenne ut (merker det på at kreativiteten går i loop) så jeg må finne noe nytt. Anonymous poster hash: a6d35...4dd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Har et helt annet liv rullende i hodet. Dette har faktisk vært i hodet mitt siden tenårene. Har flere forskjellige og de utvikler seg hele tiden. Avhengig av disse "historiene" når jeg skal sove feks. Når jeg kjører buss ol er de også der. Anonymous poster hash: 5a44f...ab8 Samme her Det hele begynte da jeg var bare 11-12 år, og nå er jeg 35 år. Syns det er utrolig spennende det der. Anonymous poster hash: 4aeca...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå