Gå til innhold

Vil du si dette er utroskap..? en form for det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørting i fylla..? Ble noen glass for mye igår og jeg ble nok LITT i grenseland for flørtete.. Ingenting skjedde da, jeg satt ikke på fanget, klemmet, kysset, hadde sex med vedkommende osv.. Kun verbalt. Men idag skammer jeg meg sånn! Mitt eget forhold har ikke vært bra egentlig, og vi deler senga mest sjeldent vil jeg si. Vet det må taes tak i. 

Anonymous poster hash: c8c03...652
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flørting er en del av det å leve, ikke noe å ha dårlig samvittighet for :-)

Anonymous poster hash: 6d48d...4a6

Skrevet

Nei det er ikke utroskap.

Anonymous poster hash: 45644...b0e

Skrevet

Nei, det er ikke utroskap i mine øyne.

Anonymous poster hash: 5e6cf...1de

Skrevet

Flørting er lov, krydrer livet det 😉

Anonymous poster hash: beb0f...63a

Skrevet

Nei, absolutt ikke!

Flørting er bare gøy

😉

Anonymous poster hash: e3627...2ea

Skrevet

Absolutt ikke.

Skrevet

Nei. Jeg flørter mye selv om jeg er gift.

Skrevet

Jeg synes flørting er helt lov! Men jeg har noen grenser jeg ville holdt meg innenfor ift hva jeg ville sagt til et menneske som ikke var partneren min.

Anonymous poster hash: e4ef4...958
Skrevet

Flørting i fylla..? Ble noen glass for mye igår og jeg ble nok LITT i grenseland for flørtete.. Ingenting skjedde da, jeg satt ikke på fanget, klemmet, kysset, hadde sex med vedkommende osv.. Kun verbalt. Men idag skammer jeg meg sånn! Mitt eget forhold har ikke vært bra egentlig, og vi deler senga mest sjeldent vil jeg si. Vet det må taes tak i.

Anonymous poster hash: c8c03...652

Det er ikke utroskap, men det er ikke pent gjort heller. Jeg har gjort det selv en gang for et par tre år siden, og jeg satt med samme følelsen som du gjør nå. Så det har jeg ikke gjort siden. Får vondt bare av å tenke på det. Man krysser jo en grense..

Anonymous poster hash: fb682...d67

Skrevet

Skjønner hvordan du har det hi. Gjorde det samme for et års tid siden (+ litt kosing, men ingen kyss ell).

Problemet mitt er at jeg fremdeles er håpløst betatt av denne andre:( Klarer ikke komme over han fordi jeg må forholde meg til han ukentlig. Det føles som han har det på samme måte, for det blir en del blikk og en slags spenning mellom oss..

Så det beste er å la det være!

Anonymous poster hash: 5ed64...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...