Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Tok en clearblue digital test i dag, tisset på pinnen i ca. tre sekunder i stedet for fem, som vist på pakken. Resultatet kom ganske fort: ikke gravid. Kan resultatet være feil siden jeg bare tisset tre sekunder? Tror ikke jeg er gravid, har ingen symptomer og mener jeg har vært ganske flink til å ta p-pillene mine til riktig tid. Kan det likevel være feil resultat? Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Det stemmer mest sannsynlig. Anonymous poster hash: fa9b2...b40
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Det stemmer mest sannsynlig. Anonymous poster hash: fa9b2...b40 Resultatet? Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Resultatet? Anonymous poster hash: f3ca8...de5 Ja Anonymous poster hash: fa9b2...b40
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Hadde sex sist gang for ca. to måneder siden og har hatt vanlig mens etter det, så er nok mest sannsynlig ikke gravid - men stresser likevel. Passer dårlig å bli gravid nå. Burde kanskje ta en ny test i løpet av neste uke for å være sikker. Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Det stemmer mest sannsynlig. Anonymous poster hash: fa9b2...b40 Ja. Hvis det hadde kommet for lite urin på hadde det ikke blitt noe gyldig resultat. Anonymous poster hash: 9636c...437
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Hadde det vært for lite urin så hadde du fått opp en bok tror jeg det er, at den ikke kan gi et svar. Så det er nok riktig svar Anonymous poster hash: ae2db...99f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Så dere tror ikke det er nødvendig med ny test? Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Herregud... Du tror ikke du er gravid, du har ingen symptomer, du har normal mens OG du har en negativ test. Hvorfor i heite huleste tror du det skulle være nødvendig med en test til? Anonymous poster hash: bad64...d62
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Grunnen til at jeg tror det kan være nødvendig med en test til er at jeg har hørt mange skrekkhistorier om folk som har hatt normal mens, ingen symptomer, men likevel har vært gravide. Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Grunnen til at jeg tror det kan være nødvendig med en test til er at jeg har hørt mange skrekkhistorier om folk som har hatt normal mens, ingen symptomer, men likevel har vært gravide. Anonymous poster hash: f3ca8...de5 Pleier du å teste deg hver måned da? Anonymous poster hash: 964fd...1f6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 Pleier du å teste deg hver måned da? Anonymous poster hash: 964fd...1f6 Har ikke testet meg hver måned, nei. Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #15 Skrevet 8. oktober 2016 Hva mener dere? Anonymous poster hash: f3ca8...de5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #16 Skrevet 8. oktober 2016 Hva mener dere? Anonymous poster hash: f3ca8...de5 At du ikke trenger å ta en test til. Når du ikke har symptomer, har normal mens, og en negativ test... hva er det da som tilsier at du skal vere gravid? De fleste som er gravid har ett eller annet symptom trodde jeg. Noen bare overser det. Chill. Du er ikke gravid. Dessuten, hvis du er så livredd for å bli gravid, hvorfor har du sex i utgangspunktet? Resultatet av det er jo en graviditet om man ikke passer på. Anonymous poster hash: 45f27...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå