Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Skriver ukesmeny og trenger inspirasjon.. Anonymous poster hash: 8a965...9aa
Giss Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Hjemmelaget lapskaus Fiskegrateng Pølse (velg den type du foretrekker) med kålrabistappe Mulligatawnysuppe
skinnfilla Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Grove fiskekaker, hvit saus, revet gulrot og kokt brokkoli . Potet Nakkekoteletter kokt i brunsaus , gulrot og kålrot, poteter. Kyllingfilet, ris og sauterte grønnsaker( løk ,selleri,purre og gulrot feks) Kyllingform , ( grillet kylling revet i biter, grov pepper, salt i form. Hell over fløte med litt soyasaus. Sett i ovnen ca 20-25 min og server med ris og salat. Gjerne focaccia .
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Takk 😊 Anonymous poster hash: 8a965...9aa
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Ovnsbakt hvitfisk med ovnsbakte tomater, potetmos og pinjekjerner Stekt laks med poteter og agurksalat Tacolasagne Gryte med lam, rotgrønnsaker og rødbeter Bacon- og kyllingsalat Fiskegryte (feks med crème fraiche, eller tomat) Ovnsbakt kylling i form med grønnsaker og fløte Østeninspirert seisuppe Anonymous poster hash: c342e...bbe
Sjokoman Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Grønnsakssuppe Laks med pasta og pesto Pitabrød med div fyll Lasagne Pasta carbonara (med rå eggeplomme og bacon) Fiskesuppe Fårikål Pølsegratteng Kyllyngsuppe med kokosmelk og red curry Veldig lyst på suppe idag merker jeg😋
tante grusom master of law Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Spinat og fetalasagne fra Trines matblogg!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Spinat og fetalasagne fra Trines matblogg!! Den skal jeg lage en dag!! Anonymous poster hash: 8a965...9aa
tante grusom master of law Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Den skal jeg lage en dag!! Anonymous poster hash: 8a965...9aa Gjør det! Den er helt fantastisk! Vi har ofte. Gjester som har smakt den hos oss har også begynt å lage den. Anbefaler å koke gulrøttene i sausen godt før lasagnen legges sammen, slik at de ikke blir for harde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå