Gå til innhold

Jeg blir gal! Irritasjonshoste


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Er forkjøla og ligger våken, det klør og kiler i halsen så jeg blir sprø!! Har Noskapin som jeg har tatt, men hjelper ikke.

 

Anonymous poster hash: a6ddd...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaldt vann syns jeg hjelper. Har en føaske med vann på nattbordet til enhver tid. Med en gang jeg kjenner det klør i halsen tar jeg en slurk og det stopper som regel hosten eller lindrer den.

 

Anonymous poster hash: bc9e7...4a8

Skrevet

Fribol host/ hals funker godt !

 

Anonymous poster hash: 344d7...274

Skrevet

Noen tips? Er forkjøla og ligger våken, det klør og kiler i halsen så jeg blir sprø!! Har Noskapin som jeg har tatt, men hjelper ikke.

 

Anonymous poster hash: a6ddd...c92

Jeg pleier å ta en sterk fisherman i munnen før jeg sovner. Det funker litt syns jeg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4d10d...426

Skrevet

Saft

 

Anonymous poster hash: de816...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...