Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Noen tips? Er forkjøla og ligger våken, det klør og kiler i halsen så jeg blir sprø!! Har Noskapin som jeg har tatt, men hjelper ikke. Anonymous poster hash: a6ddd...c92
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Kaldt vann syns jeg hjelper. Har en føaske med vann på nattbordet til enhver tid. Med en gang jeg kjenner det klør i halsen tar jeg en slurk og det stopper som regel hosten eller lindrer den. Anonymous poster hash: bc9e7...4a8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Fribol host/ hals funker godt ! Anonymous poster hash: 344d7...274
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Noen tips? Er forkjøla og ligger våken, det klør og kiler i halsen så jeg blir sprø!! Har Noskapin som jeg har tatt, men hjelper ikke. Anonymous poster hash: a6ddd...c92 Jeg pleier å ta en sterk fisherman i munnen før jeg sovner. Det funker litt syns jeg. Anonymous poster hash: 4d10d...426
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Saft Anonymous poster hash: de816...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå