Gå til innhold

Såh... Hvilke håndvesker er "status"? 😆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 8935b...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å få masse dritt i denne tråden HI.

Mulberry mener jeg.

Hermes og Chanel selvføgelig, men de er jo litt uoppnåelige.

Michael Kors er ikke status.

Anonymous poster hash: d8224...aad
Skrevet

Anonymous poster hash: 8935b...69c

Birkin bag fra Hermés er sikkert grei statusveske... Er det noen andre enn Frogner-/Holmenkollpampen som lurer på hvilke veske som gir status?

Anonymous poster hash: 27379...51d

Skrevet

Birkin bag fra Hermés er sikkert grei statusveske... Er det noen andre enn Frogner-/Holmenkollpampen som lurer på hvilke veske som gir status?

Sikkert alle som bruker storhet som middel mot mindreverd.

Skrevet

Sikkert alle som bruker storhet som middel mot mindreverd.

Ja, men det er jo litt sørgelig når de andre pampene sitter på fasiten til overlegenhet/vellykkethet. Intellekt er undervurdert i visse kretser.

Skrevet (endret)

Hva med å velge en veske du synes er fin?

Den skal dekke dine behov og være av god kvalitet. Helst ikke henge på alle.

For meg ville en Birkin eller Chanel være fantastisk, men det skjer ikke.

Går derfor for rimeligere alternativer (av god kvalitet) som DKNY (har to vanlige + en selskapsveske), Marc Jacobs (skulderveske) og Malene Birger (Stooor veske m/clutch oppi). Har også en shoppingbag fra Ralph Lauren som jeg er kjempeglad i og en liten clutch fra Chloé.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Status er ikke knyttet til håndvesker 😊

Anonymous poster hash: b120c...4d9

Skrevet

Haha, status?? Er det ikke bare å finne en som dekker dine behov da?

Anonymous poster hash: 2aaa1...cc8

Skrevet

Er ikke Micheal Kors kult? Hva gjør han mindre verdt liksom? 😱

Selv har jeg ingen vanlige vesker i merke, men har clutchen til Caroline Berg Eriksen!

Anonymous poster hash: 34d79...62f

Skrevet

Jeg syns den blå Adax veska mi er fin jeg 😃kosta 1100 på salg.

Anonymous poster hash: 09634...497

Skrevet

Jeg ser ikke forskjell på ekte og fake, og siden så mange har fake ser jeg ikke på disse veskene som status.

Har man en ekte Vintage ett eller annet synes jeg det er status (om en veske kan være status) :)

Anonymous poster hash: c5b45...c72

Skrevet

Hadde aldri kjøpt en Louis Vuitton av den enkle grunn at det er flere fake en ekte rundt omkring. Siden jeg ikke bare har Dior o.l. i klesskapet vil det nok heller se om jeg har en fake også, så da ville jeg heller kjøpt noe annet.

Status og status. Kjøp noe som er ekte og av god kvalitet, en veske imponerer da vel ingen lengre? Prioriterer man det kan en på trygd kjøpe en Chanelveske.

Anonymous poster hash: 6c825...b2e
Skrevet

Hadde aldri kjøpt en Louis Vuitton av den enkle grunn at det er flere fake en ekte rundt omkring. Siden jeg ikke bare har Dior o.l. i klesskapet vil det nok heller se om jeg har en fake også, så da ville jeg heller kjøpt noe annet.

Status og status. Kjøp noe som er ekte og av god kvalitet, en veske imponerer da vel ingen lengre? Prioriterer man det kan en på trygd kjøpe en Chanelveske.

Anonymous poster hash: 6c825...b2e

Nå finnes det veldig veldig mange fantastiske vesker fra Louis vuitton som du på gata aldri hadde gjettet er det.. Det er ikke bare monogram vesker de har for å si det sånn. Det er det billigste de har. Har tre Lv vesker i skapet ingen gjetter er lade blir like overrasket hver gang. I tillegg har jeg en Hermes og en Mark jacobs he he det var min første " merke" veske og jeg er veldig glad i den men stoooor forskjell på kvalitet ig materiale på den vs lv og Hermes

Skrevet

Nå finnes det veldig veldig mange fantastiske vesker fra Louis vuitton som du på gata aldri hadde gjettet er det.. Det er ikke bare monogram vesker de har for å si det sånn. Det er det billigste de har. Har tre Lv vesker i skapet ingen gjetter er lade blir like overrasket hver gang. I tillegg har jeg en Hermes og en Mark jacobs he he det var min første " merke" veske og jeg er veldig glad i den men stoooor forskjell på kvalitet ig materiale på den vs lv og Hermes

Hva har du gitt for Hermes-vesken?

Skrevet

Jeg ser heller ikke forskjell på ekte og uekte. Spesielt ikke på LV.

Jeg bryr meg ikke om merker, og velger en veske jeg syntes er fin og praktisk. Jeg har to vesker fra Decadent som jeg bruker konstant, og skal jeg på langtur tar jeg med Dixie Molly veska mi. Om de er "harry" eller ikke har jeg ikke peiling på.  :legrine:

Anonymous poster hash: 9686a...08b
Skrevet

YSL

Anonymous poster hash: db5bf...3b8

Skrevet

Vet ikke hva som er "status"😂😂😂 Er det virkelig sånn? Er vi så saueflokk?? Svake mennesker er vi!

Jeg ser heller ned på de som styrer livet etter hva andre skal mene om de :)

Jeg har ei jeg ikke husker navnet på engang, kjøpte ei som jeg likte. Kostet 2500 kr og virker som det er god kvalitet etter 2 år, for ser helt ny ut enda.

Anonymous poster hash: 5bbff...221

Skrevet

Jeg må bare spørre, for dette lurer jeg veldig på, er det ikke fryktelig stress å drasse rundt på disse stive og svære veskene?

Jeg hadde ikke ønsket meg noen av dem.

Jeg har ei mindre lærveske jeg har kjøpt brukt. Den bruker jeg når jeg skal "kle meg opp med veske". Vanligvis bruker jeg ulike stoffvesker for de er så lette å bære over skuldra. Disse digre, stive, tunge veskene frister meg overhodet ikke. Det er så uforståelig for meg at noen liker dem. Jeg tenker det er kjerringvesker. At dere  i tillegg betaler mange tusen for dem synes jeg også er veldig underlig. Det er som om dere kommer fra Mars, så ulikt tenker dere som kjøper slike. 

Dyre jakker med varmt dunfor kan jeg skjønne at noen velger. De er faktisk varmere enn jakker uten dun. Men disse veskene... jeg skjønner det bare ikke!

Anonymous poster hash: b1a7b...ac9
Skrevet

Er ikke Micheal Kors kult? Hva gjør han mindre verdt liksom?

Selv har jeg ingen vanlige vesker i merke, men har clutchen til Caroline Berg Eriksen! Anonymous poster hash: 34d79...62f

"Alle" har MK.

MK veske og iphone er jo uniformen til de fleste jenter på 16.

Anonymous poster hash: a51e4...e0a

Skrevet

Ingen vesker er status. En god ærlig jobb og utdannelse er status. Dyre vesker er folk som er wannabe.

Anonymous poster hash: cf279...88e

Skrevet

Mulberry! Kjempeglad i min. Har i tillegg 2 skuldervesker fra Marc Jacobs. Flere fra adax. Drømmer om Chanel 2.55

Anonymous poster hash: e3d2a...2cb

Skrevet

For meg så er sånne merkevesker litt harry... Omtrent det samme som å ramme inn kontoutskriften og henge den opp i stua liksom. Men mulig jeg er litt snerpete da :-)

Anonymous poster hash: 8bab1...d3c

Skrevet

Hva slags vesker som er status kommer an på miljøet du vanker i. Noen steder gir det høyest status med de dyreste merkevarene, andre steder er det viktig at selve merket synes og i min omgangskrets blir du latterliggjort om noen forstår at du har brukt flere tusen for en veske.

Anonymous poster hash: 3eb90...ec4

Skrevet

Michael kors og Marc jacobs er iallfall så mainstream at det er oppbrukt.

Anonymous poster hash: ace78...10d

Skrevet

Antilope eller krokodilleskinn

Anonymous poster hash: 6b9c4...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...