Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Ser flere bestiller falske roser på ebay for tiden. Er det greit eller er det FY? Anonymous poster hash: 06da6...0e3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Jentungen har silkeblomster til pynt på rommet sitt. Det er det lengste jeg strekker meg. Herlighet, noe så stygt! Ikke engang min gamle halvsenile mor vil ha silkeblomster. Anonymous poster hash: 5bb9e...e97
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Det er så fælt! Anonymous poster hash: c5a09...ee6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Ser ingen ting galt i det så lenge du betaler for det, kjøper du silkeplanter på Ebye,og andre billig butikker får du det du betaler for. Jeg har noen silkeplanter som er ordentlig fine. De er noen år gamle nå men de betalte jeg også dyrt for. Anonymous poster hash: b4674...1d4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Syns latex blomstene er finere. Anonymous poster hash: a9719...6dd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Grusomt... Anonymous poster hash: 9b20f...a53
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Billige silkeblomster er skikkelig ille. Men jeg har faktisk sett falske blomster som jeg trodde var ekte helt til kom helt inntil.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Haha, jeg har alltid tenkt på det som småharry og lite pent! Men fikk meg en overraskelse da jeg skulle vanne blomster for ei venninne i to uker mens hun var på tur. Jeg vannet alle, jeg.. fikk en telefon fra venninna da hun kom hjem hvor hun lattermildt spurte meg om jeg hadde vannet ALLE blomstene!? Viste seg at fire av ni planter var fake. Jeg vet ikke om disse var silke eller hva, men jeg så i hvertfall ikke forskjell Anonymous poster hash: a992d...9c8
Hjertefru Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Vet om mange som gjør det, og det passer sikkert fint for dem. Personlig vil jeg heller ha greiner/blomster fra naturen i heimen, enn langt fra klimanøytrale kunstige blomster fløyet inn fra Kina.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Ok å pynte flette eller oppsatt hår med. Ikke til interiør. Anonymous poster hash: b6dfb...978
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 Haha, jeg dreper (nesten) ALT av blomster og planter. Roser og lignende kjøper jeg og de er selvsagt ekte, men jeg har tre falske blomster i huset. De var dyre, og folk tror de er ekte (de har blitt overrasket når jeg har sagt de er falske ) min venninne som er utdannet i blomsterdekorasjon så at den ene var falsk, fordi den var "litt for perfekt hele tiden" Jeg må innrømme at de rosene og stilkblomstene jeg ser som er falske synes jeg er stygge. Ekte er jo så mye finere, men de 3 falske jeg har, elsker jeg 🙊🙊🙊 Anonymous poster hash: 38620...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå