Gå til innhold

Paracetinntak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en operasjon for noe dager siden og fått litt smertestillende. Etter jeg kom hjem så har jeg bare tatt Paracet. Idag glemte jeg meg og tok 2 1g tabletter. Er det skadelig?

Anonymous poster hash: 94c68...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, normalt sett er det ikke skadelig når det skjer en gang..

Men nå vet ikke jeg noe om dine organer eller hva du operert for

Anonymous poster hash: 1b4e3...5b1
Skrevet

nei, normalt sett er det ikke skadelig når det skjer en gang..

Men nå vet ikke jeg noe om dine organer eller hva du operert for

Anonymous poster hash: 1b4e3...5b1

Fjernet en eggstokk. Fikk en del smertestillende på sykehuset og men kanskje ikke akkurat så mye. Generelt sett tåler jeg ganske mye smertestillende. Eller trenger litt for at det skal ha en virkning. Da

Skrevet

Du tok dobbelt dose av det som er greit å ta innen 4 timer . Men går nok bra, bare ikke gjør det igjen. I døgnet kan man jo ta inntil 4g, med midte man har FKS leversvikt osv. Går nok bra :)

Anonymous poster hash: c9db7...889

Skrevet

Du tok dobbelt dose av det som er greit å ta innen 4 timer . Men går nok bra, bare ikke gjør det igjen. I døgnet kan man jo ta inntil 4g, med midte man har FKS leversvikt osv. Går nok bra :)

Anonymous poster hash: c9db7...889

Glemte meg helt. Var av vane jeg tok to. Tenkte ikke den ene var to. Kjente jeg ble litt sløv hvertfall

Skrevet

Da jeg fødte sist fikk jeg smertestillende mot etterrier, 1 g Paracet og 400 MG Ibux. Hun satte frem to doser og sa at jeg skulle ta den andre til kvelden. Men det fikk ikke jeg med meg i tåka, og tok alt på en gang; 2 g +800 mg. 😱 Jeg ble skikkelig svimmel og dårlig, men virket ikke på sykepleierne at det var noe verre enn det. Gjort er gjort!

Skrevet

Glemte meg helt. Var av vane jeg tok to. Tenkte ikke den ene var to. Kjente jeg ble litt sløv hvertfall

Du ble neppe sløv av Paracet, uansett dobbel dose.

Anonymous poster hash: 610d7...2b0

Skrevet

Du ble neppe sløv av Paracet, uansett dobbel dose.

Anonymous poster hash: 610d7...2b0

Jeg blir trøtt av paracet og sovner fortere

Anonymous poster hash: 601de...9e2

Skrevet

Det er ingen fare én gang så lenge du ellers er frisk. Jeg tar 2 gram rett som det er pga sterke smerter. Selvom grensa er 4 gr pr døgn så er det mange som overskrider dette i samråd med lege, så da tenker jeg det ikke er noe overhengende fare.

Anonymous poster hash: 0a060...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...