Gå til innhold

Dere reiseglade barnefamilier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å ta med familien på storbytur til USA, kanskje kombinere NY og Boston.

Flyprisene er nå en ting, det blir ikke så fryktelig dyrt.

Men hotell- vi må nesten ha to rom også, ellers så sover vi ikke godt og da blir det ikke noen hyggelig ferie.

Når jeg søker ser jeg at to rom på et ok hotell i en uke minst kommer opp i rundt 30000-

Hva gjør dere andre som drar på slike ferier?

Anonymous poster hash: 754bd...6bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

New York er jo dyrt da. Har du sjekket airbnb? Ellers bor vi sjelden på hotell, men leier en leilighet eller tilsvarende i stedet. Det fungerer også langt bedre med tanke på ulik døgnrytme. På hotell er det vanskelig å få til noe annet enn at alle legger seg og alle våkner til omtrent samme tid. 

Skrevet

Airbnb! Vi er i New York nå, hele familien, og bor i en Airbnb-leilighet i Brooklyn. Halvparten så billig som hotell og dobbelt så stor plass. Anbefales :-)

Anonymous poster hash: ad355...7b0

Skrevet

Signerer over. Har bodd på hotellrom med tre barn en gang 😱 Alltid leilighet siden!! Har for øvrig fått enda et barn siden den gang, så nå måtte vi hatt to hotellrom!

Skrevet

New York var ikke så veldig spennende for barna. Vi hadde med 5 unger/ungdommer fra 6 år og opp til 20, og det var vel egentlig kun han på 17 og hun på 20 som hadde optimalt utbytte av det.

Anonymous poster hash: 981ca...d78

Skrevet

Vi har vært i NY med små barn. Hadde en veldig fin opplevelse. Vi lå på residence inn Manhattan. Fullt kjøkken og deilige senger. Kostet oss skjorta. Hadde jeg vært dere hadde jeg heller flydd direkte til Orlando med Norwegian, leid hus pluss bil:) men det er bare mer da☺️

Anonymous poster hash: 00585...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...