Papillons Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg er invitert hjem til sjefen på middag i morgen, det kommer til å bli Servert alkohol. Jeg er ca 6dpo og har ikke tenkt til å drikke. Kan noen hjelpe meg noen Gode og godtroende unnskyldninger for ikke å drikke. Gjerne av noen som har opplevd det samme
minevåre2 Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Kjør til festen, eller bare si at du ikke vil drikke?
Papillons Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg sa jeg ikke er så glad i alkohol. Heldigvis var det flere som ikke drakk alkohol.
minevåre2 Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Så det var en stund siden, etter jeg hadde kommentert😁 Så bra det løste seg😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå