Gå til innhold

Dere turnusarbeidere med litt større barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn fra 9-10 og oppover, hva sier de til at dere jobber turnus? Har de noen gang kommentert f eks at dere er borte i helgene, kveldene?

Anonymous poster hash: 8a3ad...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke huske at jeg har fått noen kommentarer på. Jeg har alltid jobbet turnus, så de vet ikke om noe annet. De er 10 og 13 år.

Anonymous poster hash: 68680...44c

Skrevet

Det kan jeg ikke huske at jeg har fått noen kommentarer på. Jeg har alltid jobbet turnus, så de vet ikke om noe annet. De er 10 og 13 år.

Anonymous poster hash: 68680...44c

Okey. Så bra! De blir vel vant til det ja!

Anonymous poster hash: 8a3ad...a6b

Skrevet

Mitt eldste barn syns det både er deilig at at vi begge jobber turnus og litt kjedelig. Innimellom liker hun ikke å være hjemme på kvelden, om vi begge har kveldsvakt samtidig er de hjemme noen timer alene. De er 11 og 13år. Ikke ofte vi jobber kveldsvakt begge to, så det er ikke noe problem. Minsta syns det er helt supert at vi jobber i helger for hun elsker å være hjemme alene. Eldste tar ofte turen til mormor om vi begge jobber helg, mens minsta vil være hjemme alene. Som oftes to tre timer midt på dagen de er alene, så ikke snakk om mye.

Hans barn som er eldre enn mine liker ikke han jobber turnus, men egentlig tror jeg ikke de liker han jobber i det hele tatt. Det er feil han jobber mest kvelder når de er hos moren for da kan de ikke stikke innom herr etter skolen, og det er feil han jobber mest dag når de er her for da er han ikke hjemme når de kommer fra skolen. Så uansett så er ting feil.

Anonymous poster hash: b3571...2a2

Skrevet

De klager lite. Mannen klager mest. Når jeg har aftenvakter får han det travelt med barn som skal på aktiviteter, gjøre lekser, han må på foreldremøter etc.

Minste på 8 savner meg nok mest når jeg jobber mye. Han er mest kosete av natur.

Barna kan finne mat selv, og trives med å ha huset for seg selv. Varierer hvor mye lekser som blir gjort når vi ikke er hjemme, de sniker seg litt unna.

Anonymous poster hash: 72f70...871

Skrevet

Jeg sluttet å jobbe turnus når barnet mitt var 10 år og hun var veldig glad når jeg kun begynte å jobbe dag 8-16, fri hver helg og alle røde dager. Hun sier at hun liker at jeg er hjemme hver kveld når hun legger seg og at vi kan Være sammen hver eneste helg. Samt at vi får julaften, nyttårsaften 17 Mai osv sammen.

Kommer aldri til å gå tilbake til turnus nå som jeg har kloa i en 100 % fast dagjobb.

Stortrivdes i turnus Før jeg fikk barn men det passet ikke i vårt familieliv.

Anonymous poster hash: 843a1...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...