MammantilNurket Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Er også i år invitert på Halloween-fest. Det er stas, men Kjæresten er bortreist. Tidligere har vi alltid kjørt par-kostymer (Bonnie and Clyde, Elsa og Olaf osv.) Planen i år var The Joker og Harley Quinn fra "Suicide Squad"-filmen, men nå flyr jeg altså solo. Trenger forslag til kostyme. Foreløpig har jeg følgende idéer: - Sadako fra "The Ring" (Har langt mørkt hår) - Amelia Earhart - post flykrasj - Gal vitenskapskvinne (sette tape på brillene, låne en lab.frakk fra naturfagsrommet etc.) Gode forslag mottas med takk 😊 Endret 7. oktober 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Så morsomt .Jeg hadde gjerne feiret halloween.Men kjenner ingen som har noe fest. Anonymous poster hash: 14602...1d5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Så morsomt .Jeg hadde gjerne feiret halloween.Men kjenner ingen som har noe fest. Anonymous poster hash: 14602...1d5 Åh, da skulle du kommet til meg. 😊 Jeg arrangerer Halloween for 13. år på rad. Startet før vi fikk barn med voksenfest. De siste årene har det vært i hovedsak for barna, men litt for voksne også. I år blir det lørdagen VOKSENFEST!! Altså, alt er lov, og vi skal gå crazy bananas! 😜🎉💃🏽 Og for barna mandag 31. Eeeeeeelsker Halloween!! ❤️ Anonymous poster hash: e007f...e32
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Er også i år invitert på Halloween-fest. Det er stas, men Kjæresten er bortreist. Tidligere har vi alltid kjørt par-kostymer (Bonnie and Clyde, Elsa og Olaf osv.) Planen i år var The Joker og Harley Quinn fra "Suicide Squad"-filmen, men nå flyr jeg altså solo. Trenger forslag til kostyme. Foreløpig har jeg følgende idéer: - Sadako fra "The Ring" (Har langt mørkt hår) - Amelia Earhart - post flykrasj - Gal vitenskapskvinne (sette tape på brillene, låne en lab.frakk fra naturfagsrommet etc.) Gode forslag mottas med takk 😊 Hørtes bra ut med siste. Men hadde også sminket meg i ansiktet. Noe ekle greier. Gjerne med hvite linser. 😊 Anonymous poster hash: e007f...e32
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har bestilt dette, men det var kanskje ikke det du er ute etter? 😆 http://www.horror-shop.com/en/costumes/halloween-costumes/halloween-costumes-plus-size-xl/zombie-nurse-costume-plus-size.html Anonymous poster hash: 0b0e4...4d5
MammantilNurket Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har bestilt dette, men det var kanskje ikke det du er ute etter? 😆 http://www.horror-shop.com/en/costumes/halloween-costumes/halloween-costumes-plus-size-xl/zombie-nurse-costume-plus-size.html Anonymous poster hash: 0b0e4...4d5 Veldig kul 😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Åh, da skulle du kommet til meg. Jeg arrangerer Halloween for 13. år på rad. Startet før vi fikk barn med voksenfest. De siste årene har det vært i hovedsak for barna, men litt for voksne også. I år blir det lørdagen VOKSENFEST!! Altså, alt er lov, og vi skal gå crazy bananas! Og for barna mandag 31. Eeeeeeelsker Halloween!! ❤Anonymous poster hash: e007f...e32 Hvor bor du, jeg vil komme Anonymous poster hash: 0007e...745
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Prikke-døden? Kledd ut som mannen med ljåen,bare prikkete output. Anonymous poster hash: 139c9...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå