Gå til innhold

Antrekk Halloween??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er også i år invitert på Halloween-fest. Det er stas, men Kjæresten er bortreist. Tidligere har vi alltid kjørt par-kostymer (Bonnie and Clyde, Elsa og Olaf osv.)

Planen i år var The Joker og Harley Quinn fra "Suicide Squad"-filmen, men nå flyr jeg altså solo.

Trenger forslag til kostyme.

Foreløpig har jeg følgende idéer:

- Sadako fra "The Ring" (Har langt mørkt hår)

- Amelia Earhart - post flykrasj

- Gal vitenskapskvinne (sette tape på brillene, låne en lab.frakk fra naturfagsrommet etc.)

Gode forslag mottas med takk 😊

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt .Jeg hadde gjerne feiret halloween.Men kjenner ingen som har noe fest.

Anonymous poster hash: 14602...1d5
Skrevet

Så morsomt .Jeg hadde gjerne feiret halloween.Men kjenner ingen som har noe fest.

Anonymous poster hash: 14602...1d5

Åh, da skulle du kommet til meg. 😊 Jeg arrangerer Halloween for 13. år på rad. Startet før vi fikk barn med voksenfest. De siste årene har det vært i hovedsak for barna, men litt for voksne også.

I år blir det lørdagen VOKSENFEST!! Altså, alt er lov, og vi skal gå crazy bananas! 😜🎉💃🏽 Og for barna mandag 31.

Eeeeeeelsker Halloween!! ❤️

Anonymous poster hash: e007f...e32

Skrevet

Er også i år invitert på Halloween-fest. Det er stas, men Kjæresten er bortreist. Tidligere har vi alltid kjørt par-kostymer (Bonnie and Clyde, Elsa og Olaf osv.)

Planen i år var The Joker og Harley Quinn fra "Suicide Squad"-filmen, men nå flyr jeg altså solo.

Trenger forslag til kostyme.

Foreløpig har jeg følgende idéer:

- Sadako fra "The Ring" (Har langt mørkt hår)

- Amelia Earhart - post flykrasj

- Gal vitenskapskvinne (sette tape på brillene, låne en lab.frakk fra naturfagsrommet etc.)

Gode forslag mottas med takk 😊

Hørtes bra ut med siste. Men hadde også sminket meg i ansiktet. Noe ekle greier. Gjerne med hvite linser. 😊

Anonymous poster hash: e007f...e32

Skrevet

Åh, da skulle du kommet til meg. Jeg arrangerer Halloween for 13. år på rad. Startet før vi fikk barn med voksenfest. De siste årene har det vært i hovedsak for barna, men litt for voksne også.

I år blir det lørdagen VOKSENFEST!! Altså, alt er lov, og vi skal gå crazy bananas! Og for barna mandag 31.

Eeeeeeelsker Halloween!! ❤Anonymous poster hash: e007f...e32

Hvor bor du, jeg vil komme ;)

Anonymous poster hash: 0007e...745

Skrevet

Prikke-døden? Kledd ut som mannen med ljåen,bare prikkete output.

Anonymous poster hash: 139c9...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...