Gå til innhold

Slutt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slått opp med sjokolade igjen.

Dere som lever uten sukker, når går suget over?? Sånn helt over, og livet er bra uten?

Jeg opplever nesten kjærlighetssorg når jeg tenker på resten av mitt liv uten sjokolade, is og bakst.... Men ønsker virkelig å komme over kneika og lære å leve uten....

Anonymous poster hash: 02f57...018
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slått opp med sjokolade igjen.

Dere som lever uten sukker, når går suget over?? Sånn helt over, og livet er bra uten?

Jeg opplever nesten kjærlighetssorg når jeg tenker på resten av mitt liv uten sjokolade, is og bakst.... Men ønsker virkelig å komme over kneika og lære å leve uten....

Anonymous poster hash: 02f57...018

For meg gikk suget over innen en uke. For å holde meg sånn, så bør jeg heller ikke spise sukkererstatninger for det trigger sukkersuget det og. Livet er absolutt bra uten. Savner det sjelden

Anonymous poster hash: 146b5...7d1

Skrevet

For meg gikk suget over innen en uke. For å holde meg sånn, så bør jeg heller ikke spise sukkererstatninger for det trigger sukkersuget det og. Livet er absolutt bra uten. Savner det sjelden

Anonymous poster hash: 146b5...7d1

Har eksakt samme erfaring. Ingen ting med søtsmak.

Anonymous poster hash: bffea...ac9

Skrevet

Suget satt lenge i hos meg da jeg kuttet sukker (kaker, godteri og sjokolade). Jeg spiste mye frukt, brød og annen høykarbomat, så abstinensene varte i 2-3 mnd. Men etter hvert går det fint å spise "helt normalt" uten at kroppen roper på sjokolade.

Da jeg testet ketose/lavkarbo forsvant suget etter 1-2 uker. Men jeg klarte ikke å legge om kosten til lavkarbo over tid, så jeg gav opp etter flere sprekker.

Anonymous poster hash: c6b84...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...