Gå til innhold

Kjenner du en bilmekaniker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du spørre vedkommende om råd ang en webasto som ikke virker? Hverken med fjernkontrollen eller knappen inni bilen. Det er fullt med drivstoff, så har ikke noe med det å gjøre. Er det noe annet jeg kan sjekke selv uten å måtte ha den på et dyrt verksted?

Anonymous poster hash: ad423...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere kjørt bilen helt tom for drivstoff?noen ganger må man inn på verksted å "starte opp igjen" webasto etter at bilen har blitt kjørt helt tom

Skrevet

Har dere kjørt bilen helt tom for drivstoff?noen ganger må man inn på verksted å "starte opp igjen" webasto etter at bilen har blitt kjørt helt tom

Nei, den har ikke blitt kjørt helt tom, til den har stoppet. Ikke så lenge jeg har hatt den i hvert fall. Men drivstofflampa har lyst et par ganger, gjelder det samme da?

Skrevet

Nei, den har ikke blitt kjørt helt tom, til den har stoppet. Ikke så lenge jeg har hatt den i hvert fall. Men drivstofflampa har lyst et par ganger, gjelder det samme da?

Og takk for svar :)

Skrevet

Og takk for svar :)

Kan faktisk være nok at lampa lyser.hvordan bil er det?

Skrevet

VW Touran.

Skrevet

Gift med en bilmekaniker og har Touran med webasto selv.

Kan høres ut som at tanken har fått under grensen for minimum drivstoff og du må innom et verksted og få restartet webastoen ja. Den tåler dårlig når tanken blir lav på diesel, trenger ikke gå tom.

Anonymous poster hash: 18c54...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...