Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Nydelig lett dunjakke med pels rund. 2600- Er jeg litt gal? Vet hun vi bruke den masse til vinteren altså. Anonymous poster hash: bf845...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Hvor gammel er hun? Så dyre klær ville jeg hatt kvaler med å sende til barnehage og særlig skole. Og da faller mye av poenget med god vinterjakke vekk.. Anonymous poster hash: 34abd...75b
Babykilo Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Næsj, en bruker vel pengene sine på det en vil? Så lenge det ikke går utover utgifter til livsopphold, altså. Hvor gammel er hun da? Bryr hun seg selv om hva slags jakke hun har? Kan den brukes flere sesonger? Men uansett er det jo opp til hver og en, syns nå jeg da.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 8 og jakka kan nok brukes neste vinter også. Har en yngre søster som kan arve brukbare klær også. Og ja den skal brukes på skoen såklart. Anonymous poster hash: bf845...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 8 og jakka kan nok brukes neste vinter også. Har en yngre søster som kan arve brukbare klær også. Og ja den skal brukes på skoen såklart. Anonymous poster hash: bf845...0d2 på skolen altså. Anonymous poster hash: bf845...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Så lenge du er villig til å ta risikoen for at den blir stjålet så ok. Anonymous poster hash: 34abd...75b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 En barnejakke til flere tusen er nok mye varmere og bedre enn en til 400kr på Lindex. Og så er den immun mot tyveri, glemming i svømmehallen, søling av kakao på, rifter, hull osv osv, så den varer nok i flere generasjoner og da går prisen opp i opp Anonymous poster hash: f43e0...036
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 En barnejakke til flere tusen er nok mye varmere og bedre enn en til 400kr på Lindex. Og så er den immun mot tyveri, glemming i svømmehallen, søling av kakao på, rifter, hull osv osv, så den varer nok i flere generasjoner og da går prisen opp i opp Anonymous poster hash: f43e0...036 Ja nettopp det jeg tenkte. HI Anonymous poster hash: bf845...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Det er jo avsindig! Anonymous poster hash: 5316e...4aa
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Hadde ikke gjort det. Nettopp fordi den kan bli borte etter en dag. Det har skjedd før... Hvis jeg hadde kjøpt så dyr jakke, ville den kun vært i bruk utenfor skolen. Anonymous poster hash: 7f243...d1f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Eldste fikk bergans dunjakke i fjor. Den passer enda, og var vel verdt pengene! Anonymous poster hash: 19d9c...29d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg lurer litt på hva du tenkte? Hva rettferdiggjør denne prisen? Og ser på nettet at jakkene er ikke så spesielle, kunne likegodt koster noen hundrelapper i vanlig butikk Anonymous poster hash: f43e0...036
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg lurer litt på hva du tenkte? Hva rettferdiggjør denne prisen? Og ser på nettet at jakkene er ikke så spesielle, kunne likegodt koster noen hundrelapper i vanlig butikk Anonymous poster hash: f43e0...036 Vel, jeg synes at jakka er mye lettere og finere enn en i kjedebutikkene. Den ser også klassisk og fin ut. Og jeg har råd til det. Jeg er en av de som heller kjøper noen kvalitetsplagg enn masse billige, selv om ungene ikke mangler noe som helst. Anonymous poster hash: bf845...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 Vel, jeg synes at jakka er mye lettere og finere enn en i kjedebutikkene. Den ser også klassisk og fin ut.Og jeg har råd til det.Jeg er en av de som heller kjøper noen kvalitetsplagg enn masse billige, selv om ungene ikke mangler noe som helst. Anonymous poster hash: bf845...0d2 En lett vinterjakke ser jeg for meg ikke er særlig varm. Men uansett, om du har råd til det, hva er problemet? Eller ville du bare legge ut på DIB hvor vill og crazy du er som kan kjøpe jakke til flere tusen til en unge på 8 år? Har forresten økonomi til det jeg og, men hvorfor skal jeg gidde? Anonymous poster hash: f43e0...036
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 Ja, du er litt gal. Tenk å kjøpe jakke med ekte pels til ei jente på 8 år. Håper du forteller henne at pelsen trolig kommer fra en coyote som har stått dagevis i ei revesaks og lidd før den ble drept kun for skinnet sin del Har null respekt for folk som bruker ekte pels, og i hvertfall for mennesker som kjøper pelsjakke til barna sine! Stakkars dyr. Anonymous poster hash: d5241...951
Monajenten Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 Ja, du er litt gal. Tenk å kjøpe jakke med ekte pels til ei jente på 8 år. Håper du forteller henne at pelsen trolig kommer fra en coyote som har stått dagevis i ei revesaks og lidd før den ble drept kun for skinnet sin del Har null respekt for folk som bruker ekte pels, og i hvertfall for mennesker som kjøper pelsjakke til barna sine! Stakkars dyr. Anonymous poster hash: d5241...951 Du mener oppriktig at du håper hun faktisk forteller det til datteren på 8 år?! Det er jo ikke hun som har kjøpt jakken så hun er vel langt i fra skyldig i den eventuelle dyremishandlingen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 Du mener oppriktig at du håper hun faktisk forteller det til datteren på 8 år?! Det er jo ikke hun som har kjøpt jakken så hun er vel langt i fra skyldig i den eventuelle dyremishandlingen. Hun er ikke skyldig i selve mishandlingen nei, men hun støtter den ved å kjøpe pels. Det gjør alle som kjøper pels. Og ja, jeg håper hun forteller datteren sin hvor pelsen kommer fra. Hvorfor ikke liksom? Det er jo pels og naturlig at en liten jente lurer på hvor pelsen kommer fra. Anonymous poster hash: d5241...951
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 Flott for deg om du vil bruke pengene dine på det. I år arvet vår eldste nabojentas gamle vinterjakke. Hun var superhappy. De to yngste arver også (fra egne søsken) Så vinterklær/sko i år koster oss ca 3000,- (3 par gode vintersko). Kjekt å kunne bruke pengene på noe annet. Jeg har alltid vært opptatt av hvordan jeg bruker pengene mine og i en alder av 42 år eier jeg min egen bolig uten noe boliglån. Men jeg har aldri brukt 2.600,- på en jakke. Anonymous poster hash: 27d22...f93
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har hatt et par jakker fra ver de terre, de er kjempegode:) Har en til meg selv også, den varmeste jakken jeg har:) Har endel merketøy til mine og ja det kan forsvinne på skolen, men den sjansen velger man å ta. Veldig god kvalitet kan faktisk arves mye oftere enn HM tøy. Her har vi litt av hvert, kjøper det jeg liker og har god erfaring med. Anonymous poster hash: f8218...6d0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Vel, jeg synes at jakka er mye lettere og finere enn en i kjedebutikkene. Den ser også klassisk og fin ut. Og jeg har råd til det. Jeg er en av de som heller kjøper noen kvalitetsplagg enn masse billige, selv om ungene ikke mangler noe som helst. Anonymous poster hash: bf845...0d2 Barn i dag er så late og tunge at de må ha lette jakker. Sånn erre bare. Anonymous poster hash: e624b...d3a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #21 Skrevet 7. oktober 2016 Med EKTE pels?! Stakkars unge! Anonymous poster hash: e624b...d3a
Monajenten Skrevet 7. oktober 2016 #22 Skrevet 7. oktober 2016 Hun er ikke skyldig i selve mishandlingen nei, men hun støtter den ved å kjøpe pels. Det gjør alle som kjøper pels. Og ja, jeg håper hun forteller datteren sin hvor pelsen kommer fra. Hvorfor ikke liksom? Det er jo pels og naturlig at en liten jente lurer på hvor pelsen kommer fra. Anonymous poster hash: d5241...951 Jeg mente at datteren ikke er skyldig for det er jo moren som har kjøpt den til henne, ikke datteren selv.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #23 Skrevet 7. oktober 2016 Flott for deg om du vil bruke pengene dine på det. I år arvet vår eldste nabojentas gamle vinterjakke. Hun var superhappy. De to yngste arver også (fra egne søsken) Så vinterklær/sko i år koster oss ca 3000,- (3 par gode vintersko). Kjekt å kunne bruke pengene på noe annet. Jeg har alltid vært opptatt av hvordan jeg bruker pengene mine og i en alder av 42 år eier jeg min egen bolig uten noe boliglån. Men jeg har aldri brukt 2.600,- på en jakke. Anonymous poster hash: 27d22...f93 Kvalitetsklær kan jo arves, er noe av grunnen til at jeg kjøper det. Vi har heller ikke så mye lån, om vi satt trangt i det så hadde jeg aldri kjøpt dyre merkeklær. Men etter at jeg ble mamma, bruker jeg mer på ungene enn på meg selv. Anonymous poster hash: bf845...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå