Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Har to jenter;ei på 11 og ei på 14.Hva synes dere er riktig å gi i ukepenger?200 hver? Anonymous poster hash: 0ee03...e0a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Det avhenger jo hva de "trenger". Bor dere et sted med mye å bruke penger på, eller lite? Hva får andre i samme alder? Hva har du tenkt pengene skal dekke? Anonymous poster hash: 0eb2e...49c
SerenaSparrow Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 50 kr i uka er passelig. Om du gir 200 i uka blir det 800 i mnd, da tenker jeg at de må betale for klær og sminke selv..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Ja,sminke får største kjøpe selv.Klær hjelper vi til med.... Anonymous poster hash: 0ee03...e0a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 200 er mer enn hva jeg har og jeg er 39. Min på 10 får 50,-og er storfornøyd. Anonymous poster hash: bfbdd...52b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 50 kr i uka er passelig. Om du gir 200 i uka blir det 800 i mnd, da tenker jeg at de må betale for klær og sminke selv.. Er du klar over hva en genser koster? Unger går ikke etter salg. Sminke er ikke billig det heller. Anonymous poster hash: 2c03e...2fa
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Eldste er 12 og får 400 i mnd. For de må hun jobbe, og dekke tung hun ikke trenger. Anonymous poster hash: 44da4...de2
aanonym Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 100 kr uka er rikelig. 16-åringen her får 800 kr per måned, han går med avisa i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Er du klar over hva en genser koster? Unger går ikke etter salg. Sminke er ikke billig det heller.Anonymous poster hash: 2c03e...2fa Unger får de kjøpevanene du lærer dem. Jeg lærer mine verdien av salg. Anonymous poster hash: bfbdd...52b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Setter pris på svarene,takk🙏🏼 Anonymous poster hash: 0ee03...e0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Her får 12-åringen 100 kr uka og betaler da kantine en dag i uken selv (koster 15-30 kr for et varmt måltid) 15-åringen får 600 kr i måneden Anonymous poster hash: 5a0b8...318
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 min 12åring får 2000,mens 15 åringen 5000. dette skal være i en mnd Anonymous poster hash: 65304...027
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #13 Skrevet 8. oktober 2016 Min jente på 15 (siste året i tiende) får 1000 kroner i mnd. Det får hun utbetalt når jeg får lønn. Da må hun betale alt hun vil ha, uten om bukser, jakker, bussbillett og sko. Alt av kino, badeland, starbucks, mat hun kjøper, sminke, undertøy, mobilting, topper osv. Om hun hadde hatt muligheten hadde hun brukt det dobbelte så dette er for meg (og henne) en god måte å lære å ha begrenset med penger. Hun får ikke lov å spørre om 20kr her og 50kr der igjennom måneden. Hun får de tusen en gang i mnd og det er det. Sparer meg for masse mas! 😄 Anonymous poster hash: 039e4...b57
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #14 Skrevet 8. oktober 2016 Er du klar over hva en genser koster? Unger går ikke etter salg. Sminke er ikke billig det heller. Anonymous poster hash: 2c03e...2fa Pøh. Det første unger lærer når de får egne penger er at mange ting er på salg. Det er det eneste mine under går etter i alle fall. Anonymous poster hash: 039e4...b57
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #15 Skrevet 8. oktober 2016 min 12åring får 2000,mens 15 åringen 5000. dette skal være i en mnd Anonymous poster hash: 65304...027 What?? Snakk om å forme bortskjemte unger. Disse kommer til å slite når de blir studenter....med mindre du fortsetter å fø på dem da også. Anonymous poster hash: bfbdd...52b
SerenaSparrow Skrevet 8. oktober 2016 #16 Skrevet 8. oktober 2016 Er du klar over hva en genser koster? Unger går ikke etter salg. Sminke er ikke billig det heller. Anonymous poster hash: 2c03e...2fa Ja, fullstendig klar over det. Men du spurte om hva vi syntes. Det var mitt svar... 200 i ukepenger er mye.. hva skal de gjøre hjemme for å få den summen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå