Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Hvilken type bilder legger dere ut? ☺ Anonymous poster hash: 5a5c8...ace
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Søker opp alt mulig på Instagram. Går mye på fjellet, og søker opp navn på fjell, område, sted både før og etterpå. Kan også finne på å søke opp navn på terrassebord, malingstyper, gamle adresser, navn på kjendiser, matretter, gjærbakst... Ha, det neste egentlig. Samtidig følger jeg haugevis av folk, både venner, kjendiser, bloggere.. Selv legger jeg ut masse bilder av fjellturer fra nærområdet. Har fått en del følgere ned samme interesse. Vi utveksler turtips. Kjempegøy! Anonymous poster hash: 1e71b...7a7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Takk for svar! Er ny på dette😄 Hi Anonymous poster hash: 5a5c8...ace
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Det er mye fin inspirasjon å finne på Insta. Jeg har et behov for å eksponere mine kreative sider, samt å få inspirasjon fra andre. Anonymous poster hash: 9b709...00c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Det er mye fin inspirasjon å finne på Insta. Jeg har et behov for å eksponere mine kreative sider, samt å få inspirasjon fra andre. Anonymous poster hash: 9b709...00c Legger du bare ut bilder eller skriver du til og? Hi Anonymous poster hash: 5a5c8...ace
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Endel # i forhold til hva jeg legger ut. Viktig for at andre skal kunne finne deg. Anonymous poster hash: 9b709...00c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Har to kontoer. En til håndarbeid og en til trening og kosthold ☺️ Anonymous poster hash: c107a...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå