Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Nå fra en annen anerkjent blogger. Hva er greia? PR-kåt uten like alle sammen, men er jo trossalt fjortiser som leser bloggen de lever av. Anonymous poster hash: 68c1e...cdb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 De lever av å vise frem livet sitt, kroppen sin og barna sine og dele det med hele Norge, så sånn er det Anonymous poster hash: 3f183...9bf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Er ikke bare kjente bloggere som legger ut etter fødsel bilde av kroppen. La nå bare folk gjøre det om de vil. Anonymous poster hash: f8bd0...569
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Men hun har jo helt normal mammamage etter fødselen. Har mage ennå. Anonymous poster hash: c7f1e...900
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Syns jo ikke akkurat det bildet var så ille jeg. Hun viser jo en litt annen side enn feks "fotballfrue". Hun valgte jo å være naturlig -UTEN push up bh og mini truse (som for de fleste er uaktuelt 4 dager etter fødsel). Rart hvor mye kritikk bloggere skal få uansett hva de gjør.. jeg mener dette var et motsvar til alle de som er så innmari perfekte... Anonymous poster hash: 1f966...76f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Det bilde var jo kjempefint! Melkesprengte pupper og kjæresten sin bokser pga store bind. Ikke mye glamor over det. Joa hun har veldig fin kropp hun også, men en sunn og normal en, som ikke ser ut som hun har sultet i svangerskapet. Kan ikke se noe galt med det bildet, annet enn at kroppen kanskje er finere enn gjennomsnittet, men dette kan vi ikke lage til et problem. Anonymous poster hash: 3b28a...6d9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Det bilde var jo kjempefint! Melkesprengte pupper og kjæresten sin bokser pga store bind. Ikke mye glamor over det. Joa hun har veldig fin kropp hun også, men en sunn og normal en, som ikke ser ut som hun har sultet i svangerskapet. Kan ikke se noe galt med det bildet, annet enn at kroppen kanskje er finere enn gjennomsnittet, men dette kan vi ikke lage til et problem. Anonymous poster hash: 3b28a...6d9 Problemet er vel strengt tatt at folk føler de må legge ut bilde 4 dager etter fødsel generelt, for HVEM bryr seg egentlig? Har aldri sett noen av mine fbvenner legge ut magebilde etter fødsel, da er du alvorlig selvopptatt. Anonymous poster hash: b66ba...377
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Problemet er vel strengt tatt at folk føler de må legge ut bilde 4 dager etter fødsel generelt, for HVEM bryr seg egentlig? Har aldri sett noen av mine fbvenner legge ut magebilde etter fødsel, da er du alvorlig selvopptatt. Anonymous poster hash: b66ba...377 Det er nok mulig de er selvopptatt, ellers hadde de kanskje ikke drevet de største bloggene i Norge, om... seg selv Du har kanskje ikke så mange toppbloggere på Facebook? Anonymous poster hash: 3b28a...6d9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 ÅH.. gleder meg til jeg føder nr 3 så jeg kan legge ut halvnakenbilde på facebook. DET ER DET JEG LEVER FOR!!!!!! Anonymous poster hash: 6b83e...2ef
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Problemet er vel strengt tatt at folk føler de må legge ut bilde 4 dager etter fødsel generelt, for HVEM bryr seg egentlig? Har aldri sett noen av mine fbvenner legge ut magebilde etter fødsel, da er du alvorlig selvopptatt. Anonymous poster hash: b66ba...377 Det er du som synes det er et problem, de fleste andre av oss har ikke så store tanker rundt hva enkeltpersoner velger å gjøre. Anonymous poster hash: e0985...e86
Kjerringa med agurken Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Hver sin lyst, men å legge ut skrytebilder av sin egen kropp rett etter fødsel er for meg bare tåpelig. Fokuset bør være på barnet- ikke kroppen. Spiller ingen rolle om jeg har strekkmerker som ser ut som en tiger har gått løs på magen, om ting disser hit og dit eller om jeg har cellulitter her og der- det er babyen som er fokuset. Mer fokus rettet mot barna- mindre/intet fokus rettet mot å skaffe seg "likes" burde være en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 ÅH.. gleder meg til jeg føder nr 3 så jeg kan legge ut halvnakenbilde på facebook. DET ER DET JEG LEVER FOR!!!!!! Anonymous poster hash: 6b83e...2ef Ikke vær så kjedelig og lite innovativ! Start en ny trend! Hva med å vise fram hele glufsa dagen etter fødsel? For når sant skal sies, er det vel den de fleste kommende mødre lurer på hvordan ser ut etter pga presset ut et menneske på ca 3-5kg? Anonymous poster hash: 3b28a...6d9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 Ikke vær så kjedelig og lite innovativ! Start en ny trend! Hva med å vise fram hele glufsa dagen etter fødsel? For når sant skal sies, er det vel den de fleste kommende mødre lurer på hvordan ser ut etter pga presset ut et menneske på ca 3-5kg? Anonymous poster hash: 3b28a...6d9 😂😂😂 det er DET jeg skal gjøre!! Da får jeg sikkert litt oppmerksomhet 😄😄 Anonymous poster hash: 1f966...76f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 Ikke vær så kjedelig og lite innovativ! Start en ny trend! Hva med å vise fram hele glufsa dagen etter fødsel? For når sant skal sies, er det vel den de fleste kommende mødre lurer på hvordan ser ut etter pga presset ut et menneske på ca 3-5kg? Anonymous poster hash: 3b28a...6d9 Sant, kan jo legge ut begge deler Og bevis på at jeg ikke har fått hemorroider i stumpen Anonymous poster hash: 6b83e...2ef
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 Kjenner jeg blir litt glad når jeg ikke vet hvem det dreier seg om. 🙊 Anonymous poster hash: 2d0da...ebb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 De engasjerer dere tydeligvis 😂 Så de oppnår akkurat det de ønsker 😉 Anonymous poster hash: 5fa38...945
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 Man ser jo ikke magen på det bilde? Det er jo bare puppene Anonymous poster hash: ab3be...d97
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 Har ikke fått med meg noen av disse bildene jeg, men er jeg bare sær som synes det er svært merkelig å ta bilder av sin egen kropp eller mage rett etter fødsel. Det falt meg aldri inn. Jeg hadde mer enn nok med babyen, amming, dusjing osv. Å ta bilder av noe annet enn babyen tror jeg virkelig aldri streifet meg Anonymous poster hash: 48d1f...66e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 Sant, kan jo legge ut begge deler Og bevis på at jeg ikke har fått hemorroider i stumpen Anonymous poster hash: 6b83e...2ef Fikk ikke jeg heller, før 3 mnd etter fødsel. Så bare vent Anonymous poster hash: 13662...bac
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Fikk ikke jeg heller, før 3 mnd etter fødsel. Så bare vent Anonymous poster hash: 13662...bac Ja, det var det da! 3 år siden fødselen, så venter i spenning. Anonymous poster hash: 6b83e...2ef
Firekids Skrevet 7. oktober 2016 #21 Skrevet 7. oktober 2016 'Se meg' generasjonen har inntatt fødestuene. Håper de rister på hodet av seg selv når de vokser litt til.
Yellow Brick Road Skrevet 7. oktober 2016 #22 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg måtte inn å se, og må si at jeg synes at "jent'ungen" er knalltøff. Hun fikk noen ekstrapoeng for den. Kjempefine bilder og en herlig, usminka beskrivelse av hvordan livet er for de fleste rett etter en fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå