aanonym Skrevet 7. oktober 2016 #26 Skrevet 7. oktober 2016 De gir fortsatt gaver, faktisk, og ikke bare penger. Ca 70-100 kr.
Regina Phalange Skrevet 7. oktober 2016 #27 Skrevet 7. oktober 2016 Men hva i all verden kjøper man for 50 kroner til en gutt? Eller gir dere 50 kr I pengegave? Blir det ikke mye "ræl"? Vi har ikke skolebarn enda, og i barnehage bursdagene vi har vært i så langt har vi kjøpt for mellom 100-200 kr, men skjønner at det ikke går når de begynner på skolen og barnet blir bedt i mange flere bursdager. Hilsen uerfaren bursdagsmamma 🙈
It's all about me Skrevet 7. oktober 2016 #28 Skrevet 7. oktober 2016 Rundt 100,- Finnet jeg noe på salg til mindre kjøper jeg gjerne det, men å gi noe skikkelig er viktigst. Har det som en gyllen regel at jeg kun gir ting jeg ville likt at mine egne barn fikk selv. Gir ikke noe plassfyll bare for å holde meg til en 50-lapp.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #29 Skrevet 7. oktober 2016 Her har vi blitt enige på foreldremøte, 50 kr om vi gir pengegave, mellom 50 og 100 når man kjøper noe. Anonymous poster hash: b42b8...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå