Gå til innhold

40 og glemt :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble 40 nylig. Min mor ville absolutt komme på besøk, ca 80 mil. Jeg hadde egentlig planlagt å dra et sted med ungene og kose oss.

Er det lov å være litt skuffet når hun skriver så mye på Facebook om at hun vil være med SITT barn på 40-årsdagen, og så gjorde hun ingenting stas på meg...?

Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor lage så stort nummer ut av bursdagen min, når hun likevel ikke lager noe nummer av det?

Jeg skulle lage kake, men hun ville ikke ha. Jeg fikk heller ingen telefoner eller besøk - og ingen gaver.

Jeg skal lære barna mine annerledes. De er litt for små ennå.

Skal kjøpe meg en gave selv, det er ikke det...

Anonymous poster hash: e442e...94a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke klandre moren din for at du ikke får telefoner eller besøk av noen andre!

Men ja, hun burde selvfølgelig hatt med gave og gjort stas på deg.

Anonymous poster hash: 06139...500
Skrevet

Kom hun på besøk eller ei? Hvis ikke syns jeg det er helt tragisk å ikke en gang sende en fin gave.

Har hørt mange historier der alt mulig blir planlagt på Facebook slik at vennene blir imponert, men dessverre fulgte det ingen handling. Type "verdens heldigste bestemor" og så ser hun barnebarna 2 ganger i året selv om hun bor 10 minutter unna.

Anonymous poster hash: 15c89...aa9
Skrevet

Jeg ble 40 nylig. Min mor ville absolutt komme på besøk, ca 80 mil. Jeg hadde egentlig planlagt å dra et sted med ungene og kose oss.

Er det lov å være litt skuffet når hun skriver så mye på Facebook om at hun vil være med SITT barn på 40-årsdagen, og så gjorde hun ingenting stas på meg...?

Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor lage så stort nummer ut av bursdagen min, når hun likevel ikke lager noe nummer av det?

Jeg skulle lage kake, men hun ville ikke ha. Jeg fikk heller ingen telefoner eller besøk - og ingen gaver.

Jeg skal lære barna mine annerledes. De er litt for små ennå.

Skal kjøpe meg en gave selv, det er ikke det...

Gratulerer på etterskudd :)

Jeg pleier å ringe til mamma og søsken osv om de ikke husker bursdagen min, hehe. Men hadde blitt skuffet om jeg ikke fikk en eneste gave eller telefon ja :( og syns det er litt dumt når moren din lager et stort nummer av det på face men ikke i virkeligheten :/

Neste år så hiv inn en mld på BIM så kan vi gratulere deg❤️

Anonymous poster hash: 20b6c...52f

Skrevet

HI her...

Hun kom på besøk. Men ingen gave eller noe stas eller ekstrainnsats. Hun var bare her liksom. Jeg spurte om jeg skulle bake kake. Jeg tenkte kanskje hun hadde invitert noen uten min viten eller gjort noe annet.

Klandrer ikke henne for at ingen andre ga meg oppmerksomhet på dagen min. Føler meg bare *tatt for gitt* :P Og jeg er sånn stille person som ikke akkurat inviterer til storkalas på eget initiativ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...